مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در استانداری کرمانشاه

مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در استانداری کرمانشاه

418

مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در استانداری کرمانشاه

ایرنا- کرمانشاه- مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه (17دی) با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و دیگر مسوولان ارشد استان در مسجد غدیر استاند...

مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در استانداری کرمانشاه

ایرنا- کرمانشاه- مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی روز سه‌شنبه (17دی) با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و دیگر مسوولان ارشد استان در مسجد غدیر استانداری برگزار شد.(عکاس:بهمن زارعی)

«محمدابراهیم اعلمی آل‌آقا» روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که در مسجد دانشگاه رازی برگزار شد، گفت: خداوند متعال به مؤمنین قول داده است که اجر آنها را می‌دهد و امروز دیدیم که مردم کشورمان چطور پاسخ زحمات شهید سلیمانی را با حضور خود دادند.

وی افزود: با ریخته شدن خون پاک شهید سلیمانی، وحدت و تفکر استکبارستیزی در جامعه غلظت بیشتری پیدا کرده است و دانشگاه رازی هم برای اینکه اقتدار علمی را پشتوانه خون این شهید قرار دهد، در این مسیر حرکت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه رازی کرمانشاه هم در این مراسم یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی و همرزمانش را تهذیب نفس و باربر کردن و تقویت روحیه دانست و گفت: کسانی که در مسیر عبادت استقامت داشته باشند، خداوند آنها را از آب گوارا سیرآب می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قلندری، نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه رازی کرمانشاه

حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن قلندری» شهادت سردار سلیمانی را وپژه عنوان کرد و افزود: مهمترین ویژگی این شهدا این بود که بدون واسطه و به طور مستقیم به دست شقی‌ترین و کثیف‌ترین دشمن نظام به شهادت رسیدند.

وی از «ولایتمداری» به عنوان بزرگترین خصیصه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس نام برد و افزود: شهید «ابومهدی المهندس» جانشین فرماندهی نیروهای مردمی عراق در مصاحبه خود گفته بود که مقام معظم رهبری متعلق به ایران نیست و ایشان رهبر جامعه اسلامی است.

قلندری «استکبارستیزی» را یکی دیگر از خصوصیات شهید سلیمانی و همرزمانش دانست و گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و خروج دولت از برجام به موقع و قابل تحسین است.

وی در پایان گفت: امروز حرف همه مردم انتقام است و نه فقط مردم ایران که همه جبهه مقاومت در جای جای منطقه انتقام سختی را از آمریکا می‌گیرند.

در انتهای این مراسم معاونت فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه بیانیه‌ای را از طرف «ستاد بزرگداشت سرداران رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی در محکومیت ترور این شهدا قرائت کرد و حاضران مسیری را در دانشگاه با عبور از روی پرچم آمریکا راه‌پیمایی کردند.

خاطرات شما از سفر به مراسم گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در استانداری کرمانشاه نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.