ناوگان راهداری گلستان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی نوسازی شد

ناوگان راهداری گلستان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی نوسازی شد

509

ناوگان راهداری گلستان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی نوسازی شد

گرگان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که همزمان با اجرای طرح زمستانه و با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، ناوگان و تجهیزات راهداری این اداره‌کل ...

ناوگان راهداری گلستان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی نوسازی شد

گرگان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که همزمان با اجرای طرح زمستانه و با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، ناوگان و تجهیزات راهداری این اداره‌کل نوسازی و بازسازی شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این اداره کل، مهدی میقانی افزود: این اعتبار برای خرید ۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و تهیه ۳۰ فقره تجهیزات راهداری از جمله نمک‌پاش و تیغه برف‌روب هزینه شد.

وی گفت: همچنین اقلام مورد نیاز دیگر برای ناوگان راهداری استان شامل ۷۵ حلقه لاستیک با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد ریال، یک هزار و ۸۰۰ لیتر ضدیخ و روغن خودرو، باتری، تیغه گریدر و زنجیر چرخ تهیه و آماده شد.

میقانی بیان کرد: به دلیل کمبود و فرسودگی ناوگان و تجهیزات در اختیار راهداری این اداره کل، از توان بخش خصوصی هم برای اجرای طرح زمستانه استفاده می شود.

پیشتر معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود: امسال این اداره کل ۳۲ گروه راهداری را با بهره گیری از ۳۴۰ نیرو و ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک برای اجرای ماموریت در طرح زمستانه (از ۲۰ آذر تا ۲۰ فروردین سال ۹۹) به کار گرفته است .

غلامرضا بیکی اظهار داشت: گروه های راهداری در ۲۳ راهدارخانه مستقرند و ۵۵ گردنه برف گیر استان را در زمان بارش، برای آمد و شد خودروها باز نگه خواهند داشت.

استان گلستان افزون بر ۵ هزار کیلومتر بزرگ‌راه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های این استان در فصل زمستان نیازمند برف روبی است.

این استان شمالی از غرب با مازندران، از جنوب با سمنان، از غرب با خراسان شمالی و از شمال با ترکمنستان همسایه بوده و بیشترین مبادی ورودی و خروجی آن هم با استان های سمنان، مازندران و خراسان شمالی است.

خاطرات شما از سفر به ناوگان راهداری گلستان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی نوسازی شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.