ویزیت رایگان بیش از ۴۵۰ بیمار در روستای نوک‌آباد ایرانشهر

ویزیت رایگان بیش از ۴۵۰ بیمار در روستای نوک‌آباد ایرانشهر

555

ویزیت رایگان بیش از ۴۵۰ بیمار در روستای نوک‌آباد ایرانشهر

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر در راستای خدمت بی منت به مردم ۴۵۰ بیمار را بصورت رایگان در...

ویزیت رایگان بیش از ۴۵۰ بیمار در روستای نوک‌آباد ایرانشهر

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بسیج جامعه پزشکی ایرانشهر در راستای خدمت بی منت به مردم ۴۵۰ بیمار را بصورت رایگان درمان کرد.

 سرهنگ پاسدار حسین پودینه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهداری سپاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در ادامه تلاش‌ها برای محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های مردم‌یاری و توجه به بهداشت و سلامت مردم مناطق محروم و دورافتاده که توان مالی برای درمان خود را ندارند، اقدام به ویزیت رایگان و توزیع دارو در بین مردم روستای نوک‌آباد و روستاهای همجوار کرد. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید زیادی بر محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مناطق محروم دارند و در همین زمینه نیروهای بسیج و سپاه ایرانشهر در طول سال و به مناسبت‌های مختلف تلاش می کنند به یاری مردم کمتر برخوردار بشتابند و یکی از این حوزه‌ها که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار بوده حوزه بهداشت و درمان است.

فرمانده سپاه ایرانشهر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ٩ گروه از پزشکان بسیجی به مناطق محروم ایرانشهر اعزام شده‌اند گفت: ١٠ پزشک، پیراپزشک و ماما در این طرح حضور داشتند. 

سرهنگ پودینه بیان کرد: بسیج مصداق کامل ایثار، شهادت و عشق به خدا است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء خیرات و برکت‌های فراوانی بوده و در تمامی میادین خدمت و حفظ ارزش های نظام حضوری پررنگ و فعال داشته است.

خاطرات شما از سفر به ویزیت رایگان بیش از ۴۵۰ بیمار در روستای نوک‌آباد ایرانشهر نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.