دهه فجر، فرصتی برای ارائه گزارش اقدامات در کنار برنامه‌های فرهنگی است

دهه فجر، فرصتی برای ارائه گزارش اقدامات در کنار برنامه‌های فرهنگی است

462

دهه فجر، فرصتی برای ارائه گزارش اقدامات در کنار برنامه‌های فرهنگی است

زنجان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: ۲ اقدام در ایام دهه فجر انجام می‌شود که یکی ارائه گزارش اقدامات از سوی مسؤولان و دیگری اجرای برن...

دهه فجر، فرصتی برای ارائه گزارش اقدامات در کنار برنامه‌های فرهنگی است

زنجان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: ۲ اقدام در ایام دهه فجر انجام می‌شود که یکی ارائه گزارش اقدامات از سوی مسؤولان و دیگری اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

خدابخش مرادی نافچی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان زنجان، اظهار داشت: گرامیداشت ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشاط‌آفرین برای تبیین ارزش‌ها، باورها و رویکردهای انقلاب است.

وی افزود: همچنین دهه فجر، فرصتی است که گزارش اقدامات و خدمات دولت و مجموعه خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی به مردم ارائه شده و به امیدواری و نشاط مردم کمک کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز گفت: اتفاق بی‌سابقه‌ای در طی ۴۰ سال گذشته در بخش کشاورزی استان افتاده که امسال برای اولین بار ۱۰ نفر از کشاورزان نمونه کشور از استان زنجان هستند.

جواد تاراسی افزود: این تعداد هر سال، یک یا ۲ نفر بود اما امسال ۱۰ نفر نمونه کشوری شده‌اند که ضمن برگزاری برنامه در ایام دهه فجر از آنها تقدیر خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان نیز گفت: خوشبختانه امسال با تمام مدارس خِشتی و گِلی این استان خداحافظی کردیم و در تمام روستاهایی که علَمک گاز داشتند نیز بخاری نفتی حذف شد.

جهانگیر صفری ااظهار داشت: در دهه فجر امسال هشت پروژه با ۱۸ کلاس درس و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: برنامه‌های این اداره کل در ۲ بخش کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است.

علی خلیلی چچکی اظهار داشت: چندین استخر، زمین چمن مصنوعی و سالن تیراندازی در سطح استان آماده افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر است.

وی افزود: بیش از ۱۵۰ برنامه نیز در حوزه ورزشی و فرهنگی اجرا خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز گفت: ۱۰ پروژه در حوزه صنعت و معدن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

ناصر فغفوری اظهار داشت: هماهنگی‌ها انجام شده تا از مسؤولان ملی برای افتتاح پروژه‌های سطح یک، دعوت شود ضمن اینکه سطح ۲ ملی نیز چهار پروژه و ۲ کلنگ‌زنی داریم که در داخل استان از حضور معاونان استاندار و فرمانداران می‌توان برای پروژه‌های کمتر از ۱۰۰ میلیارد ریال برنامه‌ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی برای اصناف و بازاریان استان نیز وجود دارد که با هماهنگی اتاق و بسیج اصناف، ارائه می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز گفت: ۲۰ کارگروه برای گرامیداشت دهه فجر تشکیل شده  و اصلی‌ترین برنامه‌ها در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن است.

حجت‌الاسلام علی ناصر خاطرنشان کرد: ایجاد وحدت در پی شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش و در پیش رو بودن انتخابات، اهمیت دهه فجر را بیشتر از قبل کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز گفت: فرهنگ و سبک زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی و الگوی ایرانی- اسلامی وی سبب شد که آمریکا به واسطه شهادت این سردار از کل ایران انتقام بگیرد.

فاطمه کرباسی افزود: آمریکا تهدید کرده که ۵۲ مرکز فرهنگی، مورد هدف قرار گیرد که این اهمیت برنامه‌های فرهنگی در کنار برنامه‌های اسلامی را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دهه فاطمیه و چهلم سردار شهید سلیمانی همزمان با دهه فجر شده که برخی برنامه‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

افتتاح پارک بانوان غرب شهر زنجان در زمینی به مساحت چهار هکتار، افتتاح پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از ۴۰۰ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال و اجرای ۱۰۰ پروژه اقتصادی، عمرانی و فرهنگی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرستان ایجرود نیز بخش دیگری از برنامه‌ها برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

خاطرات شما از سفر به دهه فجر، فرصتی برای ارائه گزارش اقدامات در کنار برنامه‌های فرهنگی است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.