سیاست استفاده از مربی داخلی به فدراسیون کبدی رسید

سیاست استفاده از مربی داخلی به فدراسیون کبدی رسید

579

سیاست استفاده از مربی داخلی به فدراسیون کبدی رسید

گرگان - ایرنا - رییس فدارسیون کبدی گفت که پس از قطع همکاری با سرمربی هندی تیم ملی زنان، مسوولیت کادر فنی این تیم به مربی ایرانی سپرده خواهد شد....

سیاست استفاده از مربی داخلی به فدراسیون کبدی رسید

گرگان - ایرنا - رییس فدارسیون کبدی گفت که پس از قطع همکاری با سرمربی هندی تیم ملی زنان، مسوولیت کادر فنی این تیم به مربی ایرانی سپرده خواهد شد.

عباس اورسجی روز سه‌شنبه در گرگان اظهار داشت: کمیته فنی فدراسیون از چند مربی زن ایرانی شاغل در لیگ برتر خواسته برنامه خود را برای تیم ملی اعلام کنند تا از میان آن ها بهترین گزینه، مسوولیت سرمربی‌گری تیم ملی کبدی زنان را بر عهده بگیرد.

پیش از این "شیلا جین" سرمربی هندی کبدی مسوولیت تیم ملی زنان را بر عهده داشت که موفق شد ایران را برای اولین بار و با پایان دادن به یکه تازی هندی‌ها، قهرمانی بازی های آسیایی جاکارتا کند.

به تازگی مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران که مشهورترین آن ها مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی و آندره استراماچونی سرمربی پیشین تیم استقلال تهران هستند، ورزش ایران را ترک کردند.

فرهاد مجیدی در روزهای گذشته به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد اما هنوز جانشینی برای ویلموتس مشخص نشده است.

اورسجی در ادامه گفت: سیاست فدراسیون کبدی استفاده از مربیان بومی است و از حضور آن ها برای کمک به رونق و توسعه کبدی زنان استقبال می کنیم.

رییس فدراسیون کبدی در ادامه به دلایل تاخیر ۲ ساله در برگزاری مجمع انتخابات هیات کبدی گلستان اشاره کرد و گفت: حضور در رقابت‌های آسیایی جارکارتا و آماده شدن برای میزبانی رقابت‌های کبدی جوانان جهان از جمله عوامل اصلی طولانی شدن فرایند برگزاری این مجمع بود.

گلستان، یکی از استان های پیشرو در کبدی کشور است.

در بازی‌های آسیایی جاکارتا که با قهرمانی تیم های ملی کبدی مردان و زنان ایران به پایان رسید، زهرا عباسی و صدیقه جعفری به عنوان بازیکن و زهرا رحیم نژاد به عنوان سرپرست از گلستان تیم ملی زنان را همراهی کردند.

همچنین تیم ملی کبدی مردان ایران با سرمربی گری غلامرضا مازندرانی و حضور فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، محمداسماعیل مقصودلو، محسن مقصودلو، میثم عباسی، ابوذر مهاجر و محمد ملاک از گلستان توانست بدون شکست قهرمان هجدهمین دوره مسابقات آسیایی جاکارتا شود.

خاطرات شما از سفر به سیاست استفاده از مربی داخلی به فدراسیون کبدی رسید نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.