مرکز ارتباط گامی به سوی قطب شدن زنجان در فناوری اطلاعات

مرکز ارتباط گامی به سوی قطب شدن زنجان در فناوری اطلاعات

459

مرکز ارتباط گامی به سوی قطب شدن زنجان در فناوری اطلاعات

زنجان – ایرنا – در راستای توافق‌نامه منعقد شده بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استانداری زنجان برای تبدل این استان به یکی از قطب های برق، الکترونیک و آی ت...

مرکز ارتباط گامی به سوی قطب شدن زنجان در فناوری اطلاعات

زنجان – ایرنا – در راستای توافق‌نامه منعقد شده بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استانداری زنجان برای تبدل این استان به یکی از قطب های برق، الکترونیک و آی تی کشور، اجرای ۱۳ برنامه و فعالیت در دستور کار قرار گرفته که یکی از آن‌ها ایجاد مرکز ارتباط ملی (contact center) ) است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان روز سه شنبه در آیین رونمایی از مرکز ارتباط (contact center) زنجان با اعلام این مطلب، گفت: در سطح کشور مجوز راه اندازی ۶ مرکز ارتباط (contact center) داده شده  که یکی از آن ها سهم این استان شده است و امیدواریم مرکز ارتباط زنجان، با برند و گستره ملی به ارائه خدمات بپردازد و حتی در آینده قدم در مسیر فراملی شدن نیز بگذارد.

وحید فرخی با بیان اینکه پروژه های حوزه آی تی هم از منظر ایجاد اشتغال و هم از نظر بالا بردن حجم اقتصاد دیجیتال در کشور مورد توجه جدی است، اظهار داشت: مراکز ارتباط ( contact center) زمینه و ظرفیت های مناسبی برای ایجاد اشتغال داشته و هم به عنوان یک منبع در آمد قابل توجه مطرح هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از اختصاص تسهیلات ویژه اشتغال برای استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات از مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان تا ۵ میلیارد تومان خبر داد و افزود: ثبت نام برای دریافت این تسهیلات از طریق سامانه ای که در چند روز آینده برای متقاضیان قابل دسترس خواهد بود، امکان پذیر می شود.

رییس پارک علم و فناوری استان نیز در این مراسم با بیان اینکه فعالیت شرکت داده پرداز آریا زنجان برای طراحی و ایجاد مرکز ارتباط از سال ۹۵ شروع شده بود، گفت: امروز پس از این مدت، تلاش ها به ثمر نشسته است.

داود مرادخانی افزود: ایجاد مرکز ارتباط داده در زنجان ، شروع کار است و امیدواریم شرکت های زایشی از دل اجرای این طرح بیرون بیاید و سبب ایجاد اشتغال و نیز توسعه خدمات شود.

وی با بیان اینکه برای پیاده کردن اقتصاد دانش بنیان در استان زنجان به تامین زیرساخت ها نیاز داریم، خاطرنشان کرد: در این راستا در تلاش  هستیم تا علاوه بر جذب سرمایه گذاران، پای خیران را نیز به این حوزه بکشیم چرا که اعتقاد داریم طی کردن این مسیر به توسعه اقتصاد و اشتغال در جامعه منجر می شود.

مدیر مخابرات منطقه زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف اصلی دشمن ضربه زدن به اقتصاد کشور است، گفت: دغدغه امروز همه ما اشتغال جوانان است و این موضوع در سایه توجه به حوزه خدمات و توسعه فناوری ها قابل انجام است.

همایون دلجویی با بیان اینکه ایجاد مرکز ارتباط (contact center) ) در استان زنجان، یک نیاز و ضرورت اساسی بود، گفت: اگر در راستای توسعه فناوری اطلاعات، همدلانه و با همکاری هر چه بیشر قدم برداریم، به طور قطع منشا خیرهای زیادی خواهیم شد. مرکز ارتباط (contact center) )  نسل پیشرفته‌تری از مرکز تماس (Call Center) است.

کسب و کارهایی که حجم بالایی از تماس دارند و برای پیگیری مشتریانشان به راههای ارتباطی گوناگونی نیاز دارند، می‌توانند با اشتراک در یکی از شرکت های عرضه‌کننده خدمات مرکز ارتباط (contact center)، خدمات مورد نیاز خود را با کیفیتی بالا ارائه کنند.

خاطرات شما از سفر به مرکز ارتباط گامی به سوی قطب شدن زنجان در فناوری اطلاعات نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.