خرید و فروش کدو حلوایی در مهاباد

خرید و فروش کدو حلوایی در مهاباد

401

خرید و فروش کدو حلوایی در مهاباد

مهاباد- ایرنا- همزمان با آغاز فصل سرما بازار خرید و فروش کدو حلوایی به عنوان یک غذای پرطرفدار و قابل مصرف در هر سه وعده غذایی در مهاباد روق خواهد گرفت....

خرید و فروش کدو حلوایی در مهاباد

مهاباد- ایرنا- همزمان با آغاز فصل سرما بازار خرید و فروش کدو حلوایی به عنوان یک غذای پرطرفدار و قابل مصرف در هر سه وعده غذایی در مهاباد روق خواهد گرفت.

رعنا قربانی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه شهروندان می توانند با زدن ماسک و حضور نیافتن در تجمع ها خود و خانواده هایشان را از ابتلا به بیماری کرونا مصون نگهدارند، اظهار داشت: متاسفانه عادی‌انگاری کرونا منجر به بروز مشکلاتی در این شهرستان شده بنابراین باید با انجام اقدامات لازم و مقتضی از گسترش شیوع این بیماری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تعداد مبتلایان در شهرستان ماکو به حدود ۲ هزار نفر رسیده، افزود: از مجموع مبتلایان متاسفانه تاکنون ۲۶ مورد فوتی در شهرستان به ثبت رسیده و در حال حاضر نیز ۵۸ نفر در بیمارستان بستری و از این تعداد ۱۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

سرپرست فرمانداری ماکو ادامه داد: محدودیت‌های جدید در این شهرستان شامل گروه‌ های ۲، ۳ و ۴ بوده که باید فعالیت خود را تا یک هفته تعطیل کنند که در صورت مشاهده فعالیت، واحد صنفی متخلف پلمب و با مدیر آن برخورد قانونی خواهد شد.

قربانی گفت: مسوولیت اجرای این طرح بر عهده نیروی انتظامی با همکاری اصناف و شبکه بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم و مجلس ترحیم ممنوع است، اظهار کرد: همچنین درج و انتشار آگهی تشییع جنازه در فضای مجازی تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و با انتشاردهندگان از طریق پلیس فتا برخورد خواهد شد.

ماکو یکی از شهرستان های فوق قرمز در استان آذربایجان غربی و کشور اعلام شده است و این محدودیت‌ ها بدین لحاظ صورت خواهد گرفت.

شهرستان ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی  وشمال غرب بوده که با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و با یک بیمارستان در داخل منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

خاطرات شما از سفر به خرید و فروش کدو حلوایی در مهاباد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.