محدودیت فعالیت ۳ گروه شغلی از فردا، دوشنبه در ماکو آغاز می‌شود

محدودیت فعالیت ۳ گروه شغلی  از فردا، دوشنبه در ماکو آغاز می‌شود

452

محدودیت فعالیت ۳ گروه شغلی از فردا، دوشنبه در ماکو آغاز می‌شود

ارومیه- ایرنا- سرپرست فرمانداری ماکو گفت: طبق مصوبه جدید ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، محدودیت شدید مربوط به این بیماری به خاطر بحرانی بودن وضعیت شهرست...

محدودیت فعالیت ۳ گروه شغلی از فردا، دوشنبه در ماکو آغاز می‌شود

ارومیه- ایرنا- سرپرست فرمانداری ماکو گفت: طبق مصوبه جدید ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا، محدودیت شدید مربوط به این بیماری به خاطر بحرانی بودن وضعیت شهرستان در سه گروه شغلی دیگر از فردا، دوشنبه آغاز می شود.

رعنا قربانی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه شهروندان می توانند با زدن ماسک و حضور نیافتن در تجمع ها خود و خانواده هایشان را از ابتلا به بیماری کرونا مصون نگهدارند، اظهار داشت: متاسفانه عادی‌انگاری کرونا منجر به بروز مشکلاتی در این شهرستان شده بنابراین باید با انجام اقدامات لازم و مقتضی از گسترش شیوع این بیماری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تعداد مبتلایان در شهرستان ماکو به حدود ۲ هزار نفر رسیده، افزود: از مجموع مبتلایان متاسفانه تاکنون ۲۶ مورد فوتی در شهرستان به ثبت رسیده و در حال حاضر نیز ۵۸ نفر در بیمارستان بستری و از این تعداد ۱۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

سرپرست فرمانداری ماکو ادامه داد: محدودیت‌های جدید در این شهرستان شامل گروه‌ های ۲، ۳ و ۴ بوده که باید فعالیت خود را تا یک هفته تعطیل کنند که در صورت مشاهده فعالیت، واحد صنفی متخلف پلمب و با مدیر آن برخورد قانونی خواهد شد.

قربانی گفت: مسوولیت اجرای این طرح بر عهده نیروی انتظامی با همکاری اصناف و شبکه بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه برگزاری هرگونه مراسم و مجلس ترحیم ممنوع است، اظهار کرد: همچنین درج و انتشار آگهی تشییع جنازه در فضای مجازی تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و با انتشاردهندگان از طریق پلیس فتا برخورد خواهد شد.

ماکو یکی از شهرستان های فوق قرمز در استان آذربایجان غربی و کشور اعلام شده است و این محدودیت‌ ها بدین لحاظ صورت خواهد گرفت.

شهرستان ماکو یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی  وشمال غرب بوده که با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و با یک بیمارستان در داخل منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

خاطرات شما از سفر به محدودیت فعالیت ۳ گروه شغلی از فردا، دوشنبه در ماکو آغاز می‌شود نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.