رییس پلیس راه اصفهان: تردد در جاده‌های استان روان است

رییس پلیس راه اصفهان: تردد در جاده‌های استان روان است

499

رییس پلیس راه اصفهان: تردد در جاده‌های استان روان است

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راه اصفهان گفت: تردد در جاده‌های استان روان است و برغم تعطیلی، ترافیک بیش از حد مشاهده نمی‌شود....

رییس پلیس راه اصفهان: تردد در جاده‌های استان روان است

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راه اصفهان گفت: تردد در جاده‌های استان روان است و برغم تعطیلی، ترافیک بیش از حد مشاهده نمی‌شود.

سرهنگ حسین پورقیصری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سفر در شرایط کنونی که بسیاری از مناطق استان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند خطرناک است و امیدواریم مردم در تمام روزهای عادی و تعطیلات از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

وی با اشاره به اهمیت جلوگیری از ازدحام در شهرها و مناطق گردشگری و طبیعی اضافه کرد: توصیه‌های پلیس راه استان مبتنی بر تاکیدات مسئولان پزشکی و درمانی کشور و استان در جهت جلوگیری از شیوع کرونا بوده و همکاری شهروندان برای کاهش خطر همه گیری بیماری که روز به روز افزایش می‌یابد ضروری است.

رییس پلیس راه اصفهان درباره حادثه رانندگی روز گذشته در محور داران- تیران در غرب استان که یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی سواری سمند در منطقه کُرد عُلیا  از جاده منحرف و دچار واژگونی شد که خواب آلودگی راننده دلیل این سانحه بود.

سرهنگ پورقیصری با تاکید بر رعایت کامل موازین ایمنی در رانندگی در صورت سفر ضروری گفت: توصیه‌ ما اجتناب از رانندگی در زمان خواب آلودگی، رعایت سرعت مجاز و بستن کمربند ایمنی است.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۶۲ هزار و ۷۰۵ نفر و شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۲۰ نفر رسیده است و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار یا زرد کرونا هستند.

استانهای اصفهان، تهران، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد هستند.

خاطرات شما از سفر به رییس پلیس راه اصفهان: تردد در جاده‌های استان روان است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.