مالکان برای نوسازی تاکسی تهران خود ثبت‌نام کنند

مالکان برای نوسازی تاکسی تهران خود ثبت‌نام کنند

578

مالکان برای نوسازی تاکسی تهران خود ثبت‌نام کنند

تهران- ایرنا- معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: مشمولین طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده برای ثبت درخواست خود به همراه سند مالکیت خودرو و...

مالکان برای نوسازی تاکسی تهران خود ثبت‌نام کنند

تهران- ایرنا- معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: مشمولین طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده برای ثبت درخواست خود به همراه سند مالکیت خودرو و پروانه تاکسیرانی به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت‌نام کنند تا فرآیند تشکیل پرونده آنها آغاز شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی تاکسیرانی تهران، سیدعلی محتشمی پور افزود: اطلاعات تاکسی داران مشمول طرح نوسازی اعم از اطلاعات هویتی مالک و نیز تاکسی فرسوده باید در سایت حمل و نقل و سوخت کشور ثبت شود که برای تسهیل و تسریع کار تاکسیرانان، تمامی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی شهر تهران به این سامانه متصل شده‌اند.

وی ادامه داد: مشمولین طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده برای ثبت درخواست خود به همراه سند مالکیت خودرو و پروانه تاکسیرانی به دفاتر هماهنگی امور اداری مراجعه و ثبت‌نام کنند تا فرآیند تشکیل پرونده آنها آغاز شود.

محتشمی پور با اشاره به اینکه نوسازی تاکسی‌های فرسوده، همواره از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی بوده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار تاکسیران تقاضای نوسازی تاکسی فرسوده خود را ثبت کرده اند و فرآیند تشکیل پرونده آنها به جریان افتاده است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: سازمان بر حسب ثبت‌نام‌های انجام شده با ارزیابی روزانه و مستمر فرایند نوسازی، پیگیری ایفای تعهدات خودروساز در تولید و تحویل به موقع تاکسی‌ها را در دستور کار قرار داده است.

بیش از ۸۰ هزار تاکسی در تهران فعال است.

خاطرات شما از سفر به مالکان برای نوسازی تاکسی تهران خود ثبت‌نام کنند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.