توسعه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در منطقه ۱۹ تهران

توسعه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در منطقه ۱۹ تهران

368

توسعه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در منطقه ۱۹ تهران

تهران_ ایرنا_ شهردار منطقه ۱۹ تهران اعلام کرد: مقدمات راه اندازی کارگاه مهارت آموزی قالیبافی و ایجاد مشاغل ویژه بانوان سرپرست خانوار در شهربانوی بوستان ولایت فر...

توسعه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در منطقه ۱۹ تهران

تهران_ ایرنا_ شهردار منطقه ۱۹ تهران اعلام کرد: مقدمات راه اندازی کارگاه مهارت آموزی قالیبافی و ایجاد مشاغل ویژه بانوان سرپرست خانوار در شهربانوی بوستان ولایت فراهم شده و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش روز یکشنبه شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی این اقدام را در راستای تحقق طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار اعلام کرد و افزود:  این کارگاه مهارت آموزی زمینه آموزش و اشتغال را برای بیش از ۱۰۰ بانوی سرپرست خانوار فراهم می کند.

به گفته وی پیش از این نیز مقدمات راه اندازی دو مرکز مهارت آموزی کوثر در شهربانوی بوستان ولایت فراهم شده که با آماده سازی این دو مرکز، تعداد مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه به ۳ مرکز افزایش پیدا می کند.

توزیع ۲ هزار بسته حمایتی در جنوب تهران

شهردار منطقه ۱۹ همچنین از توزیع بسته های حمایتی بین بانوان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: در ماه گذشته نزدیک به ۲ هزار بسته حمایتی در قالب ارزاق، غذای گرم، ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین این بانوان و افراد کم برخوردار توزیع شد.  

این مسئول ادامه داد: در راستای ارائه خدمات سلامت محور به بانوان سرپرست خانوار نیز ماهانه تعدادی از این بانوان برای استفاده از خدمات درمانی کلینیک شهرداری، معرفی نامه دریافت می کنند.

منطقه ۱۹ در جنوب پایتخت واقع شده است.  

فرش قرمز برای حضور سرمایه گذاران در ورودی غربی پایتخت

همچنین شهردار منطقه ۲۱ در بازدید از روند اجرای هفت پروژه تفریحی_گردشگری، عمرانی و تجاری ضمن ابراز خرسندی از سرعت خوب پیشرفت پروژه ها گفت: موقعیت جغرافیایی و واقع شدن منطقه۲۱ در ورودی غربی تهران باعث شده فرصت های ارزشمندی در بخش سرمایه گذاری به وجود آید؛ برخی از این فرصت ها بالفعل و برخی بالقوه اند.  

رضا رجب زاده از ظرفیت گردشگری منطقه۲۱ به عنوان فرصت بالقوه نام برد و افزود: با توجه به قرار گرفتن این منطقه در ورودی غربی تهران و حجم تردد به تهران و استان های همجوار، نیاز به تعریف پروژه هایی در مقیاس بزرگ گردشگری است، در همین راستا جذب سرمایه گذار و تهیه سند جامع گردشگری به صورت جدی در اولویت کاری مدیریت شهری منطقه ۲۱ قرار دارد.  

وی همچنین در بازدید از پروژه های مسکونی تجاری نیز، با قدردانی از همکارانی که تاکنون برای اجرای این پروژه ها تلاش کرده اند، افزود: باید شرایط را برای حضور و حمایت از سرمایه گذاران در منطقه ۲۱ تسهیل کنیم.   

رجب زاده از علاقه مندان دعوت کرد تا از ظرفیت و فرصت بسیار خوب منطقه ۲۱ برای سرمایه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری استفاده کنند.

وی همچنین گفت: باید فضایی به وجود بیاوریم که به معنای واقعی فرش قرمزی برای حضور سرمایه گذاران در منطقه ۲۱ باشد.

منطقه ۲۱ در غرب پایتخت و در حاشیه جاده مخصوص کرج واقع شده است.

خاطرات شما از سفر به توسعه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در منطقه ۱۹ تهران نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.