استاندار ایلام: کاهش حضور کارکنان در ادارات درخواست شده است

استاندار ایلام: کاهش حضور کارکنان در ادارات درخواست شده است

419

استاندار ایلام: کاهش حضور کارکنان در ادارات درخواست شده است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: در تلاش و رایزنی برای کاهش حضور کارکنان و شیفتی کردن فعالیت آنها در این استان هستیم و در این راستا مکاتبه لازم انجام شده است...

استاندار ایلام: کاهش حضور کارکنان در ادارات درخواست شده است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: در تلاش و رایزنی برای کاهش حضور کارکنان و شیفتی کردن فعالیت آنها در این استان هستیم و در این راستا مکاتبه لازم انجام شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست استانی ستاد کرونا افزود: با توجه به وضعیت قرمز استان و شیوع کرونا و از طرفی ابتلای شماری از کارمندان دستگاه‌ها، رایزنی برای اعمال شیف بندی و کاهش حضور کارکنان در ادارات در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این زمینه رایزنی و مکاتبه لازم انجام شده و منتظر اعلام و اخذ مجوز ستاد ملی کرونا هستیم.

ترس متعادل کرونا را کنترل می کند

وی در ادامه با بیان اینکه ۵۰ درصد بیماران مبتلا به کرونا هیچ گونه علایمی ندارند، اظهار داشت: بر طبق نظریه مرکز تحقیقات وزارت بهداشت ۳۵ درصد نیز علائم خفیف دارند و تنها ۱۵ درصد مبتلایان دچار علایم هستند.

وی بیان کرد: در این زمینه مردم باید بیشتر رعایت کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای کاهش شیوع بیماری همکاری و مشارکت لازم داشته باشند.

وی اظهار کرد: ترس متعادل این بیماری را کنترل کرده و اگر کنترل و مراقبت ها از سوی مردم رها نشود به خوبی این بیماری مدیریت خواهد شد.

وی رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، جلوگیری از حضور در تجمعات و شستن مداوم دست ها را چهار راهکار مهم برای پیشگیری از کرونا اعلام کرد و گفت: به تمامی ادارات تاکید شده است هیچگونه سمینار و گردهمایی نداشته باشند.

وی افزود: همچنین از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات بازرسی انجام خواهد شد.

وی گام نخست برای پیشگیری از کرونا را انجام کارهای فرهنگی و گام دوم را بکارگیری ابزار قانونی عنوان کرد و یادآور شد: صدا و سیما و تمامی رسانه‌ها باید با فرهنگ سازی مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی برای ریشه کن کردن و مقابله با کرونا تشویق کنند.

استاندار ایلام همچنین از آموزش و پرورش خواست: در خصوص استرداد بخشی از شهریه آموزشی مدارس غیر انتفاعی استان به خانواده ها در سال تحصیلی گذشته همکاری لازم داشته باشند.

خاطرات شما از سفر به استاندار ایلام: کاهش حضور کارکنان در ادارات درخواست شده است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.