آموزش و پرورش اردبیل آمادگی شروع سال تحصیلی جدید را دارد

آموزش و پرورش اردبیل آمادگی شروع سال تحصیلی جدید را دارد

422

آموزش و پرورش اردبیل آمادگی شروع سال تحصیلی جدید را دارد

اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش این استان آمادگی شروع سال تحصیلی جدید در هر سه حالت سفید، زرد و قرمز را دارد....

آموزش و پرورش اردبیل آمادگی شروع سال تحصیلی جدید را دارد

اردبیل - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش این استان آمادگی شروع سال تحصیلی جدید در هر سه حالت سفید، زرد و قرمز را دارد.

احمد ناصری روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مشگین‌شهر اظهارداشت: سال تحصیلی جدید از ۱۵شهریورماه شروع می‌شود واز هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم توسط کارگروه‌های مختلف انجام شده است.

او افزود: در حالت اول اگر وضعیت سفید باشد فعالیت مدارس طبق روال سال‌های گذشته بصورت عادی انجام خواهد شد، اما در صورتی‌که وضعیت مرکز استان و سایر شهرستان‌ها زرد باشد نحوه فعالیت مدارس تغییر خواهد یافت طوری‌که روز پنجشنبه به روزهای فعال هفته اضافه شده و دانش‌آموزان مدارس نیز به ۲ گروه تقسیم خواهند شد.

وی گفت: با هدف کاهش تراکم دانش‌آموزی در کلاس و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گروه اول دانش‌آموزان سه روز در هفته و گروه دوم نیز سه روز بعدی هفته را در کلاس درس حاضر خواهند شد.

او افزود: در همین وضعیت زرد در مناطق روستایی و عشایری نیز که تراکم دانش‌آموزان کمتر است ، معلمان ،مدیران و راهبران آموزشی در مدارس حضور یافته و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به فعالیت آموزشی خواهند پرداخت.

وی گفت: در صورتی‌که وضعیت استان و سایر شهرستان‌ها قرمز اعلام شود از تجربه فاصله سوم اسفند سال گذشته تا پایان خرداد ۹۹ استفاده شده و با تعطیلی مدارس از سیستم آموزشی شبکه شاد و ظرفیت صدا و سیما استفاده خواهد شد.

ناصری تشریح کرد: در هر سه حالت شبکه شاد جزو اصلی‌ترین سامانه کمک آموزشی دانش‌آموزان خواهد بود.

 وی گفت: استان اردبیل در زمینه عضویت مدیران ،معلمان و دانش‌آموزان در شبکه شاد رتبه پنجم کشوری و شهرستان مشگین‌شهر نیز رتبه اول استانی را کسب کرده‌اند.

خاطرات شما از سفر به آموزش و پرورش اردبیل آمادگی شروع سال تحصیلی جدید را دارد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.