سرمربی خوشه طلایی: لیگ دسته یک فوتبال، فرسایشی و خسته‌کننده است

سرمربی خوشه طلایی: لیگ دسته یک فوتبال، فرسایشی و خسته‌کننده است

470

سرمربی خوشه طلایی: لیگ دسته یک فوتبال، فرسایشی و خسته‌کننده است

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال خوشه‌طلایی ساوه گفت: تداوم برگزاری لیگ یک پس از حدود یک سال، لیگ امسال را برای همه از جمله بازیکنان فرسایشی و خسته‌کننده کرده و...

سرمربی خوشه طلایی: لیگ دسته یک فوتبال، فرسایشی و خسته‌کننده است

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال خوشه‌طلایی ساوه گفت: تداوم برگزاری لیگ یک پس از حدود یک سال، لیگ امسال را برای همه از جمله بازیکنان فرسایشی و خسته‌کننده کرده و شاهد بازی‌های کسل‌کننده‌ از سوی همه تیم‌ها هستیم.

محسن عاشوری روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حساسیت بازی ۹۰ و خوشه‌طلایی به دلیل جایگاه ۲ تیم در جدول باعث عملکرد احتیاط‌ آمیز از سوی ۹۰ و خوشه طلایی شده بود و برخلاف انتظار تماشاگران تلویزیونی و تیم‌ها، هر ۲ تیم بازی پراشتباهی را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: با وجود نیاز به برد، کسب یک امتیاز در ارومیه نیز برای ما حائز اهمیت بود و بازیکنان در حد توان برنامه‌های خواسته شده را در زمین اجرا کردند.

سرمربی خوشه‌طلایی ساوه بیان کرد: با این نتیجه، شرایط هر ۲ تیم ۹۰ و خوشه‌طلایی برای ماندن در کورس و صعود به لیگ برتر سخت تر شد ولی تا آخرین هفته برای صعود امیدوار هستیم و تلاش خواهیم ‌کرد.

عاشوری در مورد برگزاری بازی‌ها در شرایط کرونایی گفت: این بیماری در همه کشورها رخ داده و همه باید خود را با این شرایط سازگار کنند.

وی اظهار کرد: به طول انجامیدن یک ساله لیگ امسال، باعث فرسایشی و خسته‌کننده شدن بازی‌ها شده و بازیکنان امکان ارائه توانایی مدنظر را ندارند.

تیم خوشه طلایی ساوه در هفته سی‌ام لیگ دسته اول با تساوی برابر ۹۰ ارومیه در این شهر با ۵۰ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

در پایان دیدار ۲ تیم، کادر فنی و مدیریتی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه نیز از مصاحبه با خبرنگاران امتناع کردند.

خاطرات شما از سفر به سرمربی خوشه طلایی: لیگ دسته یک فوتبال، فرسایشی و خسته‌کننده است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.