ساکنان ۶ روستای شهرستان ری غربالگری ویروس کرونا شدند

ساکنان ۶ روستای شهرستان ری غربالگری ویروس کرونا شدند

599

ساکنان ۶ روستای شهرستان ری غربالگری ویروس کرونا شدند

شهرری - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: طی دوهفته اخیر ۷۰۰ نفر از ساکنان ۶ روستای شهرستان ری از سوی جمعیت هلال احمر غربالگری و تب سنجی شدند....

ساکنان ۶ روستای شهرستان ری غربالگری ویروس کرونا شدند

شهرری - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری گفت: طی دوهفته اخیر ۷۰۰ نفر از ساکنان ۶ روستای شهرستان ری از سوی جمعیت هلال احمر غربالگری و تب سنجی شدند.

احمد احمدی  روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع افراد غربالگری شده در۶ روستای شهرستان ری ((قاسم آباد، شورآباد، لهک، تهرانچی، کوره اجرپزی، دوتویه)  مورد مشکوکی به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ری در زمان حاضر در مناطق مختلف این شهرستان  فعال بوده و کار تب سنجی را با حضور ۲۵ نفر از کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می‌دهند.

احمدی اظهار داشت: همچنین در مدت ۹ روز در قالب پنج تیم پنج نفره  کارگندزدایی وضد عفونی وآموزش اولیه به زندانیان در شهرستان ری اجراشد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری در پایان با اشاره به شناسایی ۳۸۰ مورد مشکوک به ویروس کرونا در عوارضی تهران قم عنوان کرد: طی مدت غربالگری درایام نوروز روزانه ۱۵ هزار نفررا پایش می کردیم که در مجموع یک میلیون ۲ هزار نفر توسط تیم های امدادی درقالب ۲ شیفت غربالگری شدند.

هلال احمر شهرستان ری در حال حاضر ۲ هزار و ۶۰۰ عضو در بخش جوانان دارد که دوره‌های مقدماتی و پیشرفته امداد و نجات را زیر نظر استادان برجسته کشور گذرانده اند.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کشور تا ظهر روز ۱۰ اردیبهشت امسال به ۹۳ هزار و ۶۵۷ نفر رسید که از این تعداد پنج هزار و ۹۵۸ نفر جان خود را از دست داده اند و ۷۳ هزار و ۷۹۱ نفر بهبود یافته اند.

 شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

خاطرات شما از سفر به ساکنان ۶ روستای شهرستان ری غربالگری ویروس کرونا شدند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.