۲۴۸کارگر آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر شناسایی شد

۲۴۸کارگر آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر شناسایی شد

466

۲۴۸کارگر آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر شناسایی شد

بوشهر- ایرنا- مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:تاکنون ۲۴۸ کارگر آسیب دیده از کرونا در این استان شناسایی شده است....

۲۴۸کارگر آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر شناسایی شد

بوشهر- ایرنا- مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت:تاکنون ۲۴۸ کارگر آسیب دیده از کرونا در این استان شناسایی شده است.

سرهنگ علی رضا محمدی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این سازمان تاکنون  مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال کمک نقدی و یک تن برنج، ۳۰۰ کیلو مرغ، ۳۰۰ کیلو شکر و ۳۰۰ لیتر روغن است که با بررسی های انجام شده در بنگاهها، کارگاهها و مشاغل خرد و کوچک، کارگران آسیب دیده از ویروس کرونا را شناسایی و در قالب بسته های معیشتی در اختیار آنها گذاشته شده است.

وی یادآورشد:این کمک‌ها در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای اجرای مطلوب رزمایش سراسری مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه از سوی واحدهای کارگری جمع آوری شده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر افزود: این  سازمان برنامه ریزی خوبی را  برای تهیه سبد کالای ۳۰۰ هزار تومانی برای توزیع بین کارگران آسیب دیده از کرونا انجام داده است که این بسته ها نهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید برونسی شهید شاخص قشر کارگری توزیع می شود.

محمدی یادآورشد: برنامه ریزی سازمان بسیج کارگری به گونه ای است که همه کمکهای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده هر شهرستان در همان جا توزیع شود.

وی گفت: شرکت در پویش کمکهای مؤمنانه در فضای مجازی و فعال نمودن گروههای جهادی بسیج کارگری برای کمک به عملیاتی نمودن هرچه بهتر این رزمایش از دیگر اقدامات این سازمان است.

مسئول سازمان بسیج کارگران استان بوشهر افزود:  ایجاد ۱۳ کارگاه تولیدی ماسک و دستکش، برپایی ایستگاه تب سنجی مقابل همه واحدها، کارگاهها و مراکز تولید و تهیه، طبخ و توزیع تعداد سه هزار پرس غذا برای بسیجیان اجرا کننده طرح تب سنج از مهمترین اقدام‌های این سازمان در مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

محمدی اظهارکرد: سازمان بسیج کارگران استان بوشهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی و گندزدایی مراکز تولیدی و کارگاهی، شرکت شهرکهای صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کرد که در این طرح کارگران با شرکت در شیفت ایثار به انجام این کار پرداختند که در همین راستا رزمایش بیولوژیکی قرارگاه زیستی خاص قشر کارگری نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: خرید و توزیع ۴۸ طاقه پارچه مخصوص تولید ماسک، تهیه، خرید و توزیع ۲ هزار اسپری ۵۰۰ سی سی مواد ضدعفونی کننده، جمع آوری کمکهای نقدی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال برای مقابله با ویروس کرونا و انجام تشریفات غسل، کفن و دفن فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا به صورت داوطلبانه توسط کارگران بسیجی از دیگر اقداماتی است که توسط سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان بوشهر برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

خاطرات شما از سفر به ۲۴۸کارگر آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر شناسایی شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.