طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در ایلام آغاز شد

طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در ایلام آغاز شد

476

طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در ایلام آغاز شد

ایلام - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه رمضان از دیروز ۶ اردیبهشت در ۲ مرحله در ۱۱ شهرستان تابعه ا...

طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در ایلام آغاز شد

ایلام - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه رمضان از دیروز ۶ اردیبهشت در ۲ مرحله در ۱۱ شهرستان تابعه این استان آغاز شد.

عزت الله عبدخانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به آغاز ماه رمضان و افزایش تقاضا برای برخی مواد غذایی بویژه اقلام پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، شیرینی های پرمصرف و مرسوم، این طرح همزمان در سراسر استان ایلام به مرحله اجرا در آمده است. 

به گفته وی، مرحله اجرایی این طرح از دیروز شنبه ۶ اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان با هدف تشدید نظارت و بازرسی و کنترل بازار در دستور کار بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد. 

عبدخانی، اهداف این طرح را تامین و توزیع به موقع کالاهای پرتقاضا با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به این کالاها با قیمت مصوب و مناسب اعلام کرد و یادآور شد: نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی - توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی در این طرح به جد در دستور کار است. 

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: این طرح ویژه نظارت بر بازار و مایحتاج عمومی مردم است و بیش از ۳۰ اکیپ نظارتی با همکاری پلیس، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود. 

وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت از سوی واحدهای صنفی مراتب را به ستاد خبری ۱۲۴ منعکس کنند تا بازرسان موضوع را پیگیری و در صورت نیاز نتیجه را به شخص گزارش دهنده، اعلام کنند. 

هر سال قبل از آغاز ماه مبارک رمضان دستگاه های مختلف اجرایی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تشدید بازرسی ها و نظارت بر توزیع و عرضه اقلام پر مصرف مردم در بازار اقدام می کنند.

خاطرات شما از سفر به طرح نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان در ایلام آغاز شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.