عشق به ولایت سردار سلیمانی را محبوب کرد

عشق به ولایت سردار سلیمانی را محبوب کرد

514

عشق به ولایت سردار سلیمانی را محبوب کرد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت‌مدار بود و عشق به ولایت دلیل محبوبیت این شهید در قل...

عشق به ولایت سردار سلیمانی را محبوب کرد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت‌مدار بود و عشق به ولایت دلیل محبوبیت این شهید در قلب همه آزادگان جهان است.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا برات زاده روز سه‌شنبه در اجتماع بزرگ نوجوانان و دانش‌آموزان بیرجند در محکومیت حادثه تروریستی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: چگونه یک انسان خاکی و غیرمعصوم به این مرتبه دست می‌یابد و اگر دقیق شویم می‌فهمیم که شهید سلیمانی یک انسان به تمام معنی خدایی و الهی بود.

وی اظهار داشت: روزی که در سن ۲۴ سالگی فرمانده لشکر شد و امروز که در سن بیش از ۶۰ سال به عنوان یک فرمانده غیور جهان اسلام به درجه رفیع شهادت نایل آمد همچنان در راهش استوار ماند و تغییری در روش او ایجاد نشد.

وی یادآور شد: در این اجتماع خودجوش که نشانه بصیرت و عشق به مسیر و آرمان‌های شهدا است دست همه دانش‌آموزان بصیر را می‌بوسیم و این را از شهید حاج قاسم سلیمانی آموختیم وقتی که به خوزستان رفته و در جریان سیل بر دست پیرمرد بوسه زده و می‌گوید ما وظیفه خدمت کردن به مردم را داریم.

وی اظهار داشت: درود خدا بر ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های آزاده جهان که در این چند روز این همه شکوه و عظمت و عزت آفریدند، در هیچ جای دنیا مشاهده نشده که برای تشییع پیکر حتی یک رهبر چنین جمعیتی حضور یابند و این حماسه در جهان بی‌سابقه است.

وی یادآور شد: در چند روز اخیر به پاس خدمات شایسته سردار سلیمانی این چنین اقشار مختلف مردم خود را به مراسم این شهید بزرگوار رساندند و امروز اگر بخواهیم قدر خون شهدایی مثل سپهبد سلیمانی را بدانیم باید روی ویژگی‌های این شهید دقت نظر کنیم و ببینیم چگونه شهید سلیمانی به یک قهرمان ملی و چهره بین‌المللی تبدیل شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: اگر امروز جمع شده‌اید منتقم خون سردار سلیمانی هستید و می‌خواهید که این انتقام گرفته شود، به طور حتم باید انتقام گرفته شود و این اتفاق رخ خواهد داد.

برات زاده گفت: رهبری و ولایت مولفه قدرت ما است که باید به آن ایمان داشته باشیم و در مسیر ولایت فقیه مثل سردار سلیمانی حرکت کنیم، وی در طول چهل سال پشت سر ولایت بود و در لبنان، فلسطین، سوریه و یمن به عنوان یک سرباز ولایت انجام وظیفه کرد.

وی یادآور شد: تولید علم هم مولفه دیگر قدرت ما است، چهل سال است که از یوغ استکبار بیرون آمده‌ایم و زمینه برای ما فراهم است و دانش‌آموزان باید در خصوص موضوع علم‌آموزی پیشرفت کنند و همه امکانات برای آنها مهیا است.

این اجتماع بزرگ به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۳۰۰ تن از دانش آموزان دوره متوسطه خراسان جنوبی برگزار شد و دانش‌آموزان به شکل نمادین برای اعزام به جبهه در پویشی که در اتحادیه انجمن های دانش‌آموزی با عنوان «صف به صف قاسم‌ها پی خون خواهی تو» ایجاد شد، ثبت نام کردند.

 در پایان این اجتماع بیانیه دانش‌آموزان در محکومیت حادثه تروریستی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۶ بند قرائت شد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق (حشد الشعبی) به همراه شماری دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله هوایی نیروهای آمریکایی به دستور ترامپ در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

خاطرات شما از سفر به عشق به ولایت سردار سلیمانی را محبوب کرد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.