مهرواره ادبی مغان (سارای) امسال در بیله‌سوار برگزار می‌شود

مهرواره ادبی مغان (سارای) امسال در بیله‌سوار برگزار می‌شود

445

مهرواره ادبی مغان (سارای) امسال در بیله‌سوار برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا- فرماندار بیله‌سوار مغان از برگزاری مهرواره ادبی مغان (سارای) توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی سال جاری در این شهرستان مرزی خبر داد....

مهرواره ادبی مغان (سارای) امسال در بیله‌سوار برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا- فرماندار بیله‌سوار مغان از برگزاری مهرواره ادبی مغان (سارای) توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی سال جاری در این شهرستان مرزی خبر داد.

حسن قبادی روز یکشنبه در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: با توجه به آسیب‌های اجتماعی متعددی که گریبانگیر جامعه شده‌، باید از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ارتقای سطح آگاهی و دانش جمعیت هدف و کاهش مخاطرات اجتماعی استفاده و به جامعه تسری داده شود.

وی تاکید کرد که مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیله‌سوار و جعفرآباد باید بیشتر تقویت شوند تا خلاء فرهنگی و اجتماعی را در این منطقه بیشتر پوشش دهند.

او از اختصاص یک دستگاه خودرو نیسان به کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بیله‌سوار برای ایجاد و فعالیت کتابخانه سیار روستایی بویژه در بخش قشلاق دشت خبر داد.

زعفر احدزاده ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز گفت: قرارگیری در نوار مرزی استان و جمعیت قابل‌توجه شهرستان‌های شمالی، توجه بیش‌ از پیش به نسل کودک و نوجوان این منطقه را ضروری کرده است.

وی  به تعریف و اجرای ۷ مهرواره در سال گذشته و تداوم آنها در سال جاری اشاره کرد و افزود: مهرواره ادبی مغان (سارای) سال قبل در شهرستان گرمی برگزار شد و امسال بیله‌سوار میزبان آن خواهد بود و در سال‌های آتی شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز  نیز شاهد برگزاری آن خواهند بود.

احدزاده از اختصاص ۶ دستگاه خودرو نیسان به شهرستان‌ها خبر داد و افزود: بعد از طی مراحل اداری این خودروها تحویل شهرستان‌های استان خواهد شد.

خاطرات شما از سفر به مهرواره ادبی مغان (سارای) امسال در بیله‌سوار برگزار می‌شود نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.