۱۲۰۰ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان خوی توزیع می‌شود

۱۲۰۰ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان خوی توزیع می‌شود

527

۱۲۰۰ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان خوی توزیع می‌شود

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه خوی گفت: هزار  و ۲۰۰ بسته حمایتی و بهداشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا و مستمندان شناسایی شده این شهرستان توزیع می‌ش...

۱۲۰۰ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان خوی توزیع می‌شود

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه خوی گفت: هزار  و ۲۰۰ بسته حمایتی و بهداشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا و مستمندان شناسایی شده این شهرستان توزیع می‌شود.

سرهنگ محمدباقرعلایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این بسته‌های حمایتی که پیش بینی شده است در طول ماه مبارک رمضان در بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت توزیع شود بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: این بسته‌ها با کمک خیران و قرارگاه حمزه سیدالشهدا و پایگاه‌های بسیج شهرستان خوی در قالب رزمایش کمک مومنانه به مردم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: همچنین خیران شهرستان با ذبح گوسفند بخشی از نیازهای این خانواده ها به گوشت گرم را نیز تامین کردند.

فرمانده سپاه خوی گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از سه هزار بسته حمایتی به ارزش چهار میلیارد ریال در بین مستمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در شهرستان خوی توزیع شده است.

رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح «حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن است».

این سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این به معنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد است.

خاطرات شما از سفر به ۱۲۰۰ بسته حمایتی بین آسیب‌دیدگان خوی توزیع می‌شود نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.