مساجد شکوه همدلی مردم در مقاطع مختلف انقلاب است

مساجد شکوه همدلی مردم در مقاطع مختلف انقلاب است

466

مساجد شکوه همدلی مردم در مقاطع مختلف انقلاب است

تبریز- ‌ایرنا- ‌ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مساجد شکوه همدلی مردم ایران در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی بوده است....

مساجد شکوه همدلی مردم در مقاطع مختلف انقلاب است

تبریز- ‌ایرنا- ‌ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مساجد شکوه همدلی مردم ایران در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از انبار بسته های معیشتی پویش رحمت تبریز با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک های مومنان به امر رهبر معظم انقلاب تا پایان رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: برای کمک رسانی به نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا همه اقشار مردمی به میدان آمدند و موسسات خیریه کمک های ملت نوعدوست را از هزار تومان تا یک میلیارد تومان سازماندهی می کنند و در این راستا مساجد سنگر اول جمع آوری این کمک ها می باشد.

 امام جمعه تبریز افزود: بسته های معیشتی آماده شده توسط خیران با کمک بسیج و سپاه در جای جای آذربایجان شرقی توزیع می‌شود تا فرمان رهبری در راستای رزمایش مواسات محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با یادآوری اینکه تعدادی از کارگران روزمزد به دلیل شیوع کرونا ‌ به لحاظ معیشتی و مالی آسیب دیده اند، گفت: مساجد شکوه همدلی مردم از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است و در این روزهای کرونایی ‌نیز در همه شهرها و روستاها با محوریت مساجد مردم نوعدوست و خیران از نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا دستگیری می‌کنند.

حجت الاسلام آل هاشم پویش های خیرخواهانه در مساجد را پاسخی به شبهه افکنان به جایگاه اماکن مذهبی و دینی عنوان و اظهار کرد: ‌ مساجد و اماکن مقدس، مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و اهالی غیرتمند آذربایجان برای رساندن کمک های خود به نیازمندان دور هم جمع کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر حفظ کرامت مومنان در این کمک‌ها، اظهار کرد: این رزمایش مقدس با تمام توان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

خاطرات شما از سفر به مساجد شکوه همدلی مردم در مقاطع مختلف انقلاب است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.