علایم آلرژی فصلی متفاوت از بیماری کرونا است

علایم آلرژی فصلی متفاوت از بیماری کرونا است

449

علایم آلرژی فصلی متفاوت از بیماری کرونا است

تبریز- ایرنا- فوق تخصص ریه و مجاری تنفسی گفت: علایم آلرژی فصلی متفاوت تر از علایم بیماری کرونا است و نباید این دو را اشتباه گرفت....

علایم آلرژی فصلی متفاوت از بیماری کرونا است

تبریز- ایرنا- فوق تخصص ریه و مجاری تنفسی گفت: علایم آلرژی فصلی متفاوت تر از علایم بیماری کرونا است و نباید این دو را اشتباه گرفت.

دکتر علی تقی زادیه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه علایم آلرژی می تواند برای بار اول در افراد بروز دهد، اظهار کرد: ضروری است در خصوص تفاوت علایم آلرژی فصلی با بیماری کرونا اطلاع رسانی دقیقی انجام شود.

وی ادامه داد: علایم آلرژی فصلی به صورت علایم دستگاه تنفسی فوقانی به صورت سرفه ، آبریزش بینی ، سوزش بینی ، درد گلو و در برخی موارد علایم پوستی مانند خارش و در موارد شدید ممکن است به صورت قرمزی پوست و کهیر نمایان می شود.

دکتر تقی زادیه گفت: علایم بیماری کرونا علاوه بر سرفه خشک، تب، تنگی نفس و درد بدن و هرگونه خستگی و درد است که این علایم در آلرژی فصلی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: اگر بیماری همراه با سرفه و علایم آلرژی دچار هر گونه تب، تنگی نفس و علایم غیر معمول آلرژی فصلی داشته باشد، توصیه می کنیم به مراکز درمانی مراجعه کند و یا با سامانه تلفنی ۱۹۰ تماس بگیرند.

خاطرات شما از سفر به علایم آلرژی فصلی متفاوت از بیماری کرونا است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.