جریمه ۵۸ واحد متخلف آرد و نان در آذربایجان‌شرقی

جریمه ۵۸ واحد متخلف آرد و نان در آذربایجان‌شرقی

419

جریمه ۵۸ واحد متخلف آرد و نان در آذربایجان‌شرقی

تبریز - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی در حوزه آرد و نان گفت: در این راستا ۵۸ واحد متخلف ...

جریمه ۵۸ واحد متخلف آرد و نان در آذربایجان‌شرقی

تبریز - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به تشدید اقدامات نظارتی در حوزه آرد و نان گفت: در این راستا ۵۸ واحد متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

مقصود رضازاده، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در فروردین سالجاری از یک هزار و ۳۶ واحد صنفی نانوایی بازدید شد، افزود: برای واحدهای متخلف به ارزش ۳۳۷ میلیون ریال با عنوان گرانفروشی و تقلب در کسب پرونده تشکیل و مراتب برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه پس از اصلاح قیمت در حوزه آرد و نان استان، نظارت ها در این زمینه گسترده تر شده است، اظهار داشت: در این مدت بازرسی ها در حوزه آرد و نان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد یافته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: برای پیشگیری از هرگونه سوء استفاده برخی فرصت طلبان و افراد سودجو، رصد کم فروشی و گرانفروشی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، کنترل وزن و قیمت فروش نان عرضه شده، بررسی و سنجش دستگاه های توزین، کنترل و ممانعت از استفاده نانوایی ها از افزودنی های غیرمجاز از جمله مواردی است که با دقت توسط بازرسان این معاونت در نانوایی ها مورد رصد و بررسی قرار می گیرد.

رضازاده، با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به شکایات صنفی به عنوان پل ارتباطی مردم و معاونت نظارت و بازرسی سازمان است، ادامه داد: این سامانه بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و هرگونه گزارش و شکایت مردمی از تخلفات احتمالی در نانوایی ها و دیگر صنوف است.

وی به شهروندان اطمینان داد که کلیه گزارشات و شکایات مردمی در حداقل زمان ممکن مورد رسیدگی قرار می گیرد و با متخلفان وفق مقررات برخورد قانونی لازم انجام می شود.

خاطرات شما از سفر به جریمه ۵۸ واحد متخلف آرد و نان در آذربایجان‌شرقی نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.