تعویض پلاک خودروها در اصفهان بر اساس زوج و فرد  انجام می‌شود

تعویض پلاک خودروها در اصفهان بر اساس زوج و فرد  انجام می‌شود

453

تعویض پلاک خودروها در اصفهان بر اساس زوج و فرد  انجام می‌شود

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راهور استان اصفهان از بازگشایی مراکز تعویض پلاک در این استان خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا، ارائه خدمات تعویض پلاک در این...

تعویض پلاک خودروها در اصفهان بر اساس زوج و فرد  انجام می‌شود

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راهور استان اصفهان از بازگشایی مراکز تعویض پلاک در این استان خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا، ارائه خدمات تعویض پلاک در این مراکز بر اساس زوج و فرد پلاک خودروها صورت می‌گیرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودروها به‌صورت زوج و فرد خواهد بود و مالکان خودروهایی که رقم آخر سمت راست پلاک آنان زوج است روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و پلاک‌های فرد نیز روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته، می‌توانند برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.

وی با بیان‌اینکه به‌منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد انجام می شود، افزود: با توجه به محدود بودن فضای ارائه خدمات و همچنین پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان، از خریداران و فروشندگان خودروها تقاضا داریم تا از تجمع در این مراکز به جد اجتناب کنند.  

رییس پلیس راهور اصفهان از خریداران و فروشندگان خودروها خواست برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا و حفظ سلامت مراجعان از آوردن همراه به مراکز تعویض پلاک استان پرهیز کنند.

وی افزود: فعالیت مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری خودروها برابر دستورالعمل جدید وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، اعتبار وکالتنامه تعویض پلاک مالکان آن دسته از خودروهایی که تعویض پلاک آنها تا پیش از تعطیلی این مراکز اعتبار داشت، تا ۲ ماه آینده تمدید شده است و می‌توانند در شرایط عادی و روزهای خلوت به این مراکز مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: ساعت کاری مراکز تعویض پلاک سراسر استان اصفهان از شنبه تا پنجشنبه از ساعت هفت صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴ هر روز ادامه دارد که البته ساعت پایان کار این مراکز در روزهای پنجشنبه ساعت ۱۲ ظهر خواهد بود.

رییس پلیس راهور اصفهان، همراه داشتن ملزومات بهداشتی مانند ماسک و دستکش و همچنین خودکار و سایر مدارک برای تسریع در انجام کار را نیز به شهروندان در هنگام مراجعه به مرکز تعویض پلاک یادآوری کرد.

تمام شهرستان‌های استان اصفهان دارای یک مرکز و شهر اصفهان هم دارای ۲ مرکز تعویض پلاک است.

شیوع بیماری کرونا، فعالیت مراکز تعویض پلاک استان اصفهان را از ۱۷ اسفند ۹۸ تعطیل کرد که خدمات‌دهی این مراکز از امروز شنبه ششم اردیبهشت ۹۹ با تمهیداتی از سرگرفته شد.

تاکنون بیش از ۸۷ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

خاطرات شما از سفر به تعویض پلاک خودروها در اصفهان بر اساس زوج و فرد  انجام می‌شود نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.