ضیافت مهر در مجموعه ورزشی بومهن

ضیافت مهر در مجموعه ورزشی بومهن

456

ضیافت مهر در مجموعه ورزشی بومهن

تهران- ایرنا- در نخستین روز ماه مبارک رمضان، ضیافتی از جنس مهر و نور در یک مجموعه ورزشی شهر بومهن با دستانی مهربان و دلهایی بهاری برگزار شده است....

ضیافت مهر در مجموعه ورزشی بومهن

تهران- ایرنا- در نخستین روز ماه مبارک رمضان، ضیافتی از جنس مهر و نور در یک مجموعه ورزشی شهر بومهن با دستانی مهربان و دلهایی بهاری برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، هیاهوی ورزشکاران در سایه بیماری کرونا جای خود را به همدلی و مهرورزی داده تا در اولین روز از ماه بهار قرآن به کمک محرومین شهرستان بروند.

در محوطه سالن ورزشی، بسته‌های مهربانی ردیف ردیف در کنار چیده شدند تا شب هنگام به دست صاحبان اصلی خود برسند و در اولین افطار ماه مبارک رمضان، جان و دل اهداکنندگان از شمیم خوش دعاگویی نیازمندان عطرآگین بشود.

چای، شیر، رب، روغن مایع، ماکارونی، سویا، عسل، کنسرو لوبیا و خرما اقلام معیشتی هستند و مایع ضد عفونی‌کننده دست و سطوح، دستمال کاغذی، دستمال توالت، ماسک و دستکش نیز اقلام بهداشتی اهدایی به محرومین در شهرستان هستند.

رزمایش قرارگاه این بار درجبهه نبرد با بیماری کرونا و حمایت از محرومینی است که به دلیل مشکلات مالی امکان تامین اقلام معیشتی و بهداشتی را برای خود و خانواده ندارند.

امام جمعه شهرستان پردیس در این جمع حضور دارد و در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن ماه پر برکت و مغفرت رمضان، اظهار داشت: قرارگاه مومنانه مواسات بنا بر منویات مقام معظم رهبری  برای به نمایش گذاشتن ایمان و اعتقادات و همدلی شهروندان تشکیل شده است.

حجت الاسلام سید حسین حسینی با اشاره حضور گرم و گسترده مردم و مسئولین در طرح مواسات عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان با کمک مساجد، خیرین و تولید کنندگان برای تجمیع کمک‌های مردمی به محرومین در دستورکار این رزمایش جهادی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشت و سلامت در مرحله دوم نیز در بین نیازمندان توزیع خواهد شد، خاطر نشان کرد: طرح رزمایش قرارگاه مواسات در نیمه ماه مبارک رمضان در مرحله دوم با کمک خیرین، مساجد، پایگاه‌های بسیج و تولیدکنندگان شهرستان برگزار خواهد شد.

توزیع ۴هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین محرومین پردیس

فرمانده سپاه ناحیه پردیس در حاشیه این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه و مواسات اقدامات خوبی توسط مردم شهرستان پردیس انجام شد و در این راستا ۴ هزار بسته معیشتی و بهداشتی برای محرومین شهرستان برای توزیع آماده است.

حامد حمزه خانی گفت: بسته های بهداشتی و معیشتی در شب اول ماه مبارک رمضان در بین خانواده های نیازمند و کسانی که از بیماری کرونا آسیب دیدند توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت سپاه، تعدادی از مساجد شهرستان و دفترآستان قدس رضوی برای تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی، اظهار داشت: ارزش ریالی کالاهای موجود  تهیه شده توسط خیرین،   از مبلغ  ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است و تلاش شده که اقلام اهدایی با توجه به میزان نیاز محرومین در بین آنها توزیع شود.

فرمانده سپاه ناحیه پردیس گفت: جامعه هدف توزیع کالاهای معیشتی و حمایتی سه دسته هستند، محرومین و نیازمندان، مبتلایان به بیماری کرونا و کسبه و اصنافی که مشاغل آنها از شیوع بیماری کرونا آسیب دیدند.

حمزه خانی عنوان کرد:  قرارگاه جهادی پردیس تاکنون ۷ دوره کالاهای بهداشتی و اقلام معیشتی را در بین محرومین توزیع کرده و با کمک خیرین، پایگاه های بسیج، مساجد تا آخر ماه مبارک رمضان چند مرحله دیگر توزیع اقلام خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه محوریت کار با دفتر امام جمعه شهرستان است، اظهارداشت: شهروندان نیازمندان واقعی را به دفتر امام جمعه، سپاه و فرمانداری شهرستان معرفی کنندتا پس از بررسی و دارا بودن شرایط دریافت کمک های معیشتی و بهداشتی، اسامی خانواده های معرفی شده در لیست دریافت کنندگان بسته‌های معیشتی قرار گیرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

خاطرات شما از سفر به ضیافت مهر در مجموعه ورزشی بومهن نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.