پویش پاکبانان در خط مقدم خدمت رسانی راه اندازی شد

پویش پاکبانان در  خط مقدم خدمت رسانی راه اندازی شد

459

پویش پاکبانان در خط مقدم خدمت رسانی راه اندازی شد

تهران- ایرنا- شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: پویش تجلیل از پاکبانان به عنوان سربازان خط مقدم خدمت رسانی شهری در سرای محله امامت تهران برگزار شد....

پویش پاکبانان در خط مقدم خدمت رسانی راه اندازی شد

تهران- ایرنا- شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: پویش تجلیل از پاکبانان به عنوان سربازان خط مقدم خدمت رسانی شهری در سرای محله امامت تهران برگزار شد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، «مرتضی رحمان زاده»، در این مراسم از پاکبانان به عنوان سربازان خط مقدم در مبارزه با کرونا یاد کرد و گفت: شما عزیزان در کنار سایر اقشار خالصانه در این  شرایط بحرانی فعالیت کردید و با پاکسازی و نظافت سطح شهر گامی در راستای کاهش شیوع این بیماری بر داشتید.  

وی با اشاره به راه اندازی پویش تجلیل از پاکبانان در این منطقه افزود: در کنار برگزاری طرح کمک مومنانه، این پویش با هدف قدردانی از فعالیت های بی وقفه پاکبانان منطقه از محله امامت کلید خورد و در دیگر محلات این منطقه ادامه می یابد.  

شهردار منطقه ۱۳ ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از برکات این ماه، حس همگرایی و کمک به همنوعان است که  این پویش نیز در این راستا در ماه مبارک رمضان کلید خورد.   در این  مراسم که با رعایت اصول و موازین بهداشتی همراه با غربالگری پاکبانان برگزار شد، ۳۵۰ عدد سبد کالا شامل حبوبات، لبنیات و غلات بین شرکت کنندگان توزیع شد.

پیش از این سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به یک پاکبان رفتار نامناسبی داشت؛ رفتار وی واکنش های کاربران در فضای مجازی را در پی داشت.

خاطرات شما از سفر به پویش پاکبانان در خط مقدم خدمت رسانی راه اندازی شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.