فاصله گذاری و تغییر چیدمان اداری لازمه سلامت است

فاصله گذاری و تغییر چیدمان اداری لازمه سلامت است

410

فاصله گذاری و تغییر چیدمان اداری لازمه سلامت است

تهران-ایرنا- مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: فاصله گذاری اجتماعی در ساختمان ها با تغییر چیدمان اداری لازمه سلامت است....

فاصله گذاری و تغییر چیدمان اداری لازمه سلامت است

تهران-ایرنا- مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: فاصله گذاری اجتماعی در ساختمان ها با تغییر چیدمان اداری لازمه سلامت است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه یک، «مصطفی کاظمی» در بازدید از منطقه یک و ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه اظهار داشت: فاصله گذاری اجتماعی در ساختمان ها و واحدهای وابسته به شهرداری باید اجرا شود تا سلامت مراجعین و کارمندان به خطر نیفتاد.

وی گفت: تغییر چیدمان اداری می تواند این فاصله گذاری را مهیا کند ولی باید خود مراجعین و کارمندان نیز به این امر توجه کنند و با رعایت نکات و توصیه های بهداشتی جلوی شیوع این بیماری را بگیرند تا وضعیت به حالت سفید در آید.

کاظمی همچنین با توجه به بارش های بهاری و به منظور پایش ترافیک شمال تهران و رصد مدیریت آبهای سطحی با حضور در اتاق مانیتورینگ و بیسیم شهرداری منطقه یک بر اقدامات عوامل خدمات شهری و نیروهای اجرایی نظارت و دستورات لازم را صادر کرد.

«سید حمید موسوی» شهردار منطقه یک نیز با تشریح اقدامات و فعالیتهای سال گذشته، اهم برنامه های سال ۹۹ مدیریت شهری منطقه  در حوزه های عمرانی، ترافیکی، امور اجتماعی و فرهنگی و مشارکتهای مردمی، درآمد های پایدار، مدیریت منابع و مصارف را  اعلام و نظر مشاور عالی شهردار تهران را دریافت کرد. منطقه یک در شمال تهران واقع شده است؛ نیاوران، فرمانیه، چیذر، امامزاده قاسم (ع) از محله های این منطقه است.

خاطرات شما از سفر به فاصله گذاری و تغییر چیدمان اداری لازمه سلامت است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.