چهار باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان ری پلمب شد

چهار باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان ری پلمب شد

390

چهار باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان ری پلمب شد

شهرری – ایرنا – مسئول بازرسی و نظارت اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: چهار باشگاه ورزشی در این شهرستان به دلیل فعالیت غیرقانونی در زمان شیوع ویرو...

چهار باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان ری پلمب شد

شهرری – ایرنا – مسئول بازرسی و نظارت اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: چهار باشگاه ورزشی در این شهرستان به دلیل فعالیت غیرقانونی در زمان شیوع ویروس کرونا پلمب شد.

هادی آقابابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور مقابله با انتشار ویروس کرونا، ۲ باشگاه بدنسازی  و ۲ باشگاه دولتی به دلیل فعالیت غیرقانونی پلمب شد. وی با اعلام اینکه همه باشگاه ها، هیات ها و اماکن ورزشی به دلیل خطرات ناشی از ویروس کرونا تا پایان فروردین ماه تعطیل هستند، خاطرنشان کرد: همه هیات ها و باشگاه های ورزشی ملزم به رعایت قانون هستند چرا که در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد. این مسئول با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا بازرسی و سرکشی از اماکن به صورت روزانه انجام می شود، افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا، ابتدا به اماکن و باشگاه هایی ورزشی یکبار تذکر می دهیم و در صورت رعایت نکردن موازین قانونی ما هم نسبت به پلمب شان اقدام خواهیم کرد. آقابابایی ادامه داد: درست است که باشگاه ها و اماکن های ورزشی متضرر می شوند ولی در حال حاضر همه باید تلاش کنیم تا با همکاری هم بتوانیم این ویروس را ریشه کن کنیم. شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است. شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

بر اساس اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا ظهر جمعه ۲۲ فروردین ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جان باختگان کرونا در کشور به ۴۲۳۲ نفر رسیده است.

به گفته کیانوش جهانپور، خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۳۵ هزار و ۴۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

خاطرات شما از سفر به چهار باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان ری پلمب شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.