فعالیت جهادی طلاب برای ضدعفونی معابر فردیس

فعالیت جهادی طلاب برای ضدعفونی معابر فردیس

484

فعالیت جهادی طلاب برای ضدعفونی معابر فردیس

کرج-ایرنا - طلاب جهادگر شهرستان فردیس برای مقابله با کرونا و همیاری به مردم به میدان آمده اند و با ضدعفونی معابر در تلاش برای مهار این ویروس هستند...

فعالیت جهادی طلاب برای ضدعفونی معابر فردیس

کرج-ایرنا - طلاب جهادگر شهرستان فردیس برای مقابله با کرونا و همیاری به مردم به میدان آمده اند و با ضدعفونی معابر در تلاش برای مهار این ویروس هستند

این روزها هر شخص، نهاد و ارگانی اعم از نیروهای سپاه،انتظامی، گروه های جهادی و مردمی، هلال احمر،سازمان های مردم نهاد و ادارات و نهادهای دیگر به یاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس آمده اند تا شعار «همه با هم کرونا را شکست می دهیم» به منصه ظهور برسد.

طلاب حوزه علمیه حضرت اباصالح المهدی(عج) شهرستان فردیس  نیز در همین راستا، همه توان و ظرفیت خود را در جهت مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهرستان برای ضدعفونی کردن معابر شهر فردیس به کار بسته اند.

امام جمعه شهرستان فردیس  روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق هماهنگی با ستاد پیشگیری ، طلاب این شهرستان به یاری مردم شتافته اند.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: طلاب ازشب گذشته فعالیتشان را آغاز کرده‌اند و تا زمانی که این ویروس ریشه‌کن شود، فعالیت آنان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: برای مبارزه با کرونا تمام مردم ایران در کنار هم قرار گرفته‌اند و هر کاری در توانشان باشد دریغ نمی‌کنند، در این راه جایگاه و مقام و شغل اهمیتی ندارد، هر کسی در هر جایگاهی که باشد سهم خود را در این راه جهادی ادا می‌کند تا به‌زودی شاهد شکست این ویروس ناخوانده باشیم.

از ابتدای شیوع کرونا در استان البرز تاکنون ۲ هزارو ۲۶۰ بیمار مشکوک و قطعی ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار گرفته اند که در این مدت ۱۱۵ بیمار قطعی کرونا و ۶۹ بیمار مشکوک در استان جان باخته اند.

اکنون ۴۸۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۱۹۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

خاطرات شما از سفر به فعالیت جهادی طلاب برای ضدعفونی معابر فردیس نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.