اطلاع‌رسانی به‌موقع سهم اهالی رسانه همدان در مهار کرونا است

اطلاع‌رسانی به‌موقع سهم اهالی رسانه همدان در مهار کرونا است

428

اطلاع‌رسانی به‌موقع سهم اهالی رسانه همدان در مهار کرونا است

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: این استان تاکنون در کنترل و مهار بیماری کرونا عملکرد موفق داشته‌ و سهم اهالی فرهنگ و رسانه در این موفقیت اط...

اطلاع‌رسانی به‌موقع سهم اهالی رسانه همدان در مهار کرونا است

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: این استان تاکنون در کنترل و مهار بیماری کرونا عملکرد موفق داشته‌ و سهم اهالی فرهنگ و رسانه در این موفقیت اطلاع‌رسانی درست و به‌هنگام اقدامات نهادهای مسوول به مردم است.

احمدرضا احسانی شامگاه پنجشنبه در‍ جلسه اعضای کمیته فرهنگی واطلاع رسانی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اظهار داشت: اطلاع رسانی، آگاهی جامعه و انجام اقدامات پیشگیرانه در کنار رعایت موارد بهداشتی راهکار اساسی قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است.

وی اضافه کرد: نخبگان و اصحاب فرهنگ و هنر دارای ظرفیت خوبی برای آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، آموزشی، و تاثیرگذاری روی افراد جامعه هستند که با برنامه ریزی و تدوین راهکارهای علمی می توانیم گام های مفیدی در این راستا برداریم.

احسانی با بیان اینکه استان همدان تا امروز در کنترل این بیماری عملکرد موفقی داشته است گفت: تشکیل جلسات متعدد با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان و هماهنگی و هم افزایی در راستای اطلاع رسانی به هم استانی ها از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: منبع اصلی انتشار و انعکاس اخبار مربوط به کرونا در استان، دانشگاه علوم پزشکی است و ما به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی استان وظیفه انعکاس اخبار مربوط به تلاش های شبانه روزی دستگاه های مختلف دولتی و مردمی را بر عهده داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: ما به عنوان متولی فرهنگ در استان باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و از تمامی ظرفیت های موجود برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک کنیم.

۳۳۵ تن تاکنون در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد با تلاش تیم پزشکی ۲۲۴ تن بهبود یافته و مابقی این افراد تحت درمان در بیمارستان ها هستند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲ هزار و ۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

خاطرات شما از سفر به اطلاع‌رسانی به‌موقع سهم اهالی رسانه همدان در مهار کرونا است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.