پلمب ۲۰ واحد متخلف در نهاوند

پلمب ۲۰ واحد متخلف در نهاوند

632

پلمب ۲۰ واحد متخلف در نهاوند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و پلمب ۲۰واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد....

پلمب ۲۰ واحد متخلف در نهاوند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و پلمب ۲۰واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی روز جمعه در تشریح این خبر بیان کرد: در یک هفته گذشته و برابر مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همه اصناف و بازار به غیر از صنوف خدماتی تعطیل اعلام شد.

وی افزود: به دنبال ابلاغ مصوبه به دستگاههای اجرایی و انتظامی، گشت ویژه بازرسی و کنترل اصناف متخلف توسط اداره اماکن پلیس اطلاعات و اداره صنعت، معدن تجارت تشکیل شد و بازرسی های لازم از اصناف صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اضافه کرد: در این راستا ۲۰ واحد صنفی متخلف که با وجود تذکر و ابلاغ قبلی مبنی بر تعطیلی واحد صنفی خود و فعالیت نکردن در روزهای مشخص شده،  مشغول فعالیت بوده و تهدیدی برای سلامت عمومی جامعه و زمینه ساز شیوع بیشتر این ویروس در سطح شهرستان می شدند پلمب شدند.

سرهنگ ساکی ادامه داد: هدف اصلی مسوولان و دغدغه آنان جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، قطع سریع زنجیره انتقال این ویروس و حفظ سلامت جامعه است بنابراین از شهروندان درخواست می شود به همه توصیه های بهداشتی توجه کنند.

خاطرات شما از سفر به پلمب ۲۰ واحد متخلف در نهاوند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.