تداوم بارش‌های بهاری در همدان

تداوم بارش‌های بهاری در همدان

492

تداوم بارش‌های بهاری در همدان

همدان - ایرنا - کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: به دنبال فعالیت یک سامانه بارشی، باران‌های بهاری در همدان تداوم دارد....

تداوم بارش‌های بهاری در همدان

همدان - ایرنا - کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: به دنبال فعالیت یک سامانه بارشی، باران‌های بهاری در همدان تداوم دارد.

محمدحسن باقری‌شکیب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، تمام ابری همراه با رگبار موقت و بارش باران، تگرگ، آذرخش و وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از امشب یک سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود، اظهار داشت: میزان بارش‌ها در ساعت‌های بعدازظهر به اوج خود می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: به کشاورزان و گلخانه‌داران توصیه می‌شود قبل از ریزش تگرگ تمهیدات لازم را برای پیشگیری از خسارت‌های احتمالی بیاندیشند.

وی ادامه داد: اداره کل هواشناسی همدان نیز در اطلاعیه‌ای در خصوص آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها هشدار داده است.

باقری‌شکیب اضافه کرد: دمای کمینه بیشتر نقاط استان نیز تا روز سه‌شنبه بین یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تویسرکان با ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و گل‌تپه با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر، کمترین دمای استان را داشته‌اند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان افزود: بیشینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوای این شهر سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

خاطرات شما از سفر به تداوم بارش‌های بهاری در همدان نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.