توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی در بین کودکان کار نکا

توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی در بین کودکان کار نکا

433

توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی در بین کودکان کار نکا

ساری- ایرنا- برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، در قالب اجرای طرح توزیع بسته‌های بهداشتی و آموزشی بین کودکان کار و بدسرپرست، ۵۰۰ بسته بهداشتی بین این گروه از...

توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی در بین کودکان کار نکا

ساری- ایرنا- برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، در قالب اجرای طرح توزیع بسته‌های بهداشتی و آموزشی بین کودکان کار و بدسرپرست، ۵۰۰ بسته بهداشتی بین این گروه از کودکان در شهرستان نکا توزیع شد.

رئیس اداره هلال احمر شهرستان نکا، جمعه با بیان این مطلب به ایرنا اظهار داشت: این بسته‌های بهداشتی - آموزشی که حاوی دستکش، ماسک و بروشورهای آموزشی برای جلوگیری از شیوع ویروس کروناست با مشارکت هلال احمر استان مازندران و شهرستان نکا توزیع شده و این روند ادامه خواهد داشت.    

محمودرضا عباسپور افزود: هلال احمر برای حفظ سلامتی شهروندان، با حضور در جامعه در زمینه آگاه‌سازی و تبیین مسایل بهداشتی و اجتماعی، بموقع نقش ایفا می‌کند و در این راستا طرح مشاوره رایگان با حضور ۱۱ روانشناس در نکا ادامه دارد.

وی گفت: برای تداوم این حرکت خیرخواهانه و حساس، انجمن‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی می‌توانند در گسترش این خدمات ما را یاری دهند و در کاهش مشکلات روانشناختی خانواده ها اثرگذار باشند.

به گفته عباسپور، از ابتدای شیوع کرونا، نیروهای جمعیت هلال احمر نکا با تمام توان پای کار بوده و هستند و ضمن ابلاغ دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی به گروههای هدف در مقابله با کرونا بسیج شدند.

خاطرات شما از سفر به توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی در بین کودکان کار نکا نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.