اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در بهشهر

اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در بهشهر

528

اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در بهشهر

ساری - ایرنا - فرماندار بهشهر از اجرای طرح تردد خودروها در این شهر بر اساس پلاک زوج و فرد از روز شنبه نهم فروردین ماه خبر داد و هدف از این کار را مقابله با شیوع...

اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در بهشهر

ساری - ایرنا - فرماندار بهشهر از اجرای طرح تردد خودروها در این شهر بر اساس پلاک زوج و فرد از روز شنبه نهم فروردین ماه خبر داد و هدف از این کار را مقابله با شیوع کرونا اعلام کرد.

هادی خنجری روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت که نوبت بندی تردد خودروها بر اساس شماره زوج و فرد پلاک ها مصوبه شورای تامین شهرستان است و از درب منازل شهروندان به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود : این مصوبه به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویرس کرونا و محدود کردن تردد در مکان های عمومی اتخاذ شده است و برای همگان لازم الاجرا است.

فرماندار بهشهر گفت : انتظار داریم شهروندان همچون همیشه در اجرای این طرح با مسئولان همراهی داشته باشند و همکاری لازم را برای مقابله با کرونا انجام دهند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم  اکنون یکهزار و ۲۳۴ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

خاطرات شما از سفر به اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها در بهشهر نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.