کمک ۵۵ میلیون تومانی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران برای شکست کرونا

کمک ۵۵ میلیون تومانی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران برای شکست کرونا

432

کمک ۵۵ میلیون تومانی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران برای شکست کرونا

ساری - ایرنا - پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران طی چند هفته گذشته ۵۵ میلیون تومان به صورت نقدی و یا با تهیه و تامین هزاران عدد ماسک ، محلول ضدعفونی ، گان و لباس مخص...

کمک ۵۵ میلیون تومانی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران برای شکست کرونا

ساری - ایرنا - پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران طی چند هفته گذشته ۵۵ میلیون تومان به صورت نقدی و یا با تهیه و تامین هزاران عدد ماسک ، محلول ضدعفونی ، گان و لباس مخصوص برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کمک کردند.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ، ستاد مبارزه با کرونا مستقر در این اداره کل با مشارکت هیات رزمندگان استان و خیرین پیشکسوت دفاع مقدس تاکنون مبلغ ۲۵ میلیون تومان نقدی و ۳۰ میلیون تومان برای دوخت ماسک، گان و تهیه موادضدعفونی کننده کمک کرده است. دوخت روبالشتی ، ملحفه و گان برای بیمارستان امام خمینی (ره) و ضدعفونی معابر توسط ماشین‌های پدافندی سپاه بخشی از این کمک های پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان بابلسر بود.

همرزمان دروان دفاع مقدس در رامسر هم اقدام به تهیه و توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی برای نیازمندان و یکصد بسته اقلام بهداشتی کردند و در بهشهر هم پیشکسوتان تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را انجام دادند.

پیشکسوتان دفاع مقدس  شهرستان سوادکوه  نیز با ذبح ۲ گوسفند برای رفع بلا و توزیع آن در بین نیازمندان ، راه اندازی ۲ کارگاه خیاطی و دوخت ۲ هزار ماسک، ۲۰۰ دست گان و لباس بیمارستانی و ۳۰۰ سبد کالای معیشتی برای نیازمندان سهمشان را در مقابله با ویروس کرونا عملی کردند.

همرزمان دوران دفاع مقدس در شهرستان نور اقدام به تهیه یک توپ پارچه و دوخت ۵۰ دست لباس گان نمودند و تحویل بخش سی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان کردند تا قدمی در این راه خداپسندانه بر دارند، ضمن این که تولید روزانه یکهزار عدد ماسک و اهدای ۲۵ سبد کالای معیشتی به خانواده کارگران روزمزد را هم در این چارچوب انجام دادند.

تهیه و توزیع ۹۰ بسته حمایتی ، یکهزار عدد ماسک و ۳۰۰ جفت دستکش در میاندرورد و نصب سه عدد استند و بیلبرد تبلیغاتی با موضوع پیشگیری از کرونا در ورودی سه بیمارستان امام خمینی (ع)، امام علی (ع) و امام رضا (ع) آمل به همراه ارسال یکهزار و ۵۰۰ پیامک و تهیه و توزیع ۲۷۰ سبد کالای معیشتی در ۲ مرحله بین رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس هم بخشی از تلاش های رزمندگان پیشکسوت مازندرانی دوران دفات مقدس برای شکست کرونا بوده است.

تولید ماسک و لباس بهداشتی، همکاری و حضور ۵۴ پیشکسوت در بهداری سپاه و بیمارستان شهید بهشتی بابل، همکاری در برپایی بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تختخوابی بیماران کرونایی نیز از اقدامات پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان بابل بوده است.

پیشکسوتان کلاردشتی نیز ۹۰ بسته معیشتی  و ۳۰۰ عدد دستکش یکبار مصرف تهیه و توزیع کردند و سمپاشی معابر روستاهای این شهرستان را هم انجام دادند.

توزیع ۱۰ هزار ماسک بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی شهر با ۱۰ دستگاه ماشین، توزیع ۱۰۰ بسته کالای معیشتی و همکاری ۲۵ پیشکسوت دفاع مقدس  از اقدامات پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان نکاء بوده است. پیشکسوتان شهرهای فریدونکنار، قائمشهر، نوشهر، سوادکوه شمالی، چالوس، تنکابن، جویبار، محمودآباد، سیمرغ و گلوگاه نیز فعال بوده و گزارش‌ و اقدامات‌ صورت گرفته اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم  اکنون یکهزار و ۲۳۴ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

خاطرات شما از سفر به کمک ۵۵ میلیون تومانی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران برای شکست کرونا نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.