مسیر دسترسی به پارک های شهری خرم آباد بسته شد

مسیر دسترسی به پارک های شهری خرم آباد بسته شد

465

مسیر دسترسی به پارک های شهری خرم آباد بسته شد

خرم آباد - ایرنا - شهردار خرم آباد گفت: به دلیل جلوگیری از ازدحام مردم و پیشگیری از شیوع کرونا مسیر دسترسی به پارک و بوستان های شهری خرم آباد بسته شد....

مسیر دسترسی به پارک های شهری خرم آباد بسته شد

خرم آباد - ایرنا - شهردار خرم آباد گفت: به دلیل جلوگیری از ازدحام مردم و پیشگیری از شیوع کرونا مسیر دسترسی به پارک و بوستان های شهری خرم آباد بسته شد.

محمد شریفی مقدم روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با هماهنگی و همکاری فرماندهی پلیس راهور استان و شهرستان مسیر های ورودی  زیبا کنار (دسترسی به ساحلی دریاچه کیو) و پارک نسترن در ورودی شهر واقع در میدان دانشجو مسدود شده است.

وی اظهار داشت: دیگر تفرجگاه ها و اماکن تفریحی و گردشگری درون شهر از جمله اسکله قایقرانی و مجموعه تفریحی گردشگری کیو  با نصب نیوجرسی مسدود شده و هرگونه فعالیت دراین مجموعه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی تاکید کرد: این تصمیم جهت جلوگیری از تردد، اسکان مسافران، تجمع غیر ضروری و مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  اتخاذ شده و هدف اصلی همه مسوولان از این اقدامات حفظ سلامت شهروندان است.

شریفی مقدم گفت: همچنین تمامی واحد های اداری شهرداری خرم‌آباد جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان گرامی تا ۱۵ فروردین تعطیل می باشند اما واحد های خدماتی  این نهادکماکان به فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان ادامه خواهند داد.

شهردار خرم آباد تاکید کرد:‌ متاسفانه با شیوع بیماری کرونا و مخاطرات ناشی از ورود خیل مسافران نوروزی برای همشهریان و همچنین احتمال شیوع بیماری در ستادهای اسکان و کمپهای اقامتی، تمامی برنامه های ستاد خدمات سفر شهرداری لغو شده است.

شریفی مقدم با اشاره به گندزدایی معابر و اماکن عمومی شهر اظهار داشت: همچنین صبح هر روز ناوگان عمومی شامل اتوبوس و تاکسی، پایانه های مسافربری درون استانی و شهری ضدعفونی می شوند و این روند همچنان ادامه دارد.

 شهردار خرم آباد گفت: تاکسی های درون شهری موظف هستند همه روزه برای ضدعفونی خودرو و انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به ویروس کرونا به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری مراجعه کنند که ایمن سازی و ضدعفونی این ناوگان تا اعلام شرایط عادی در دستور کار قرار دارد.

 آمار مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان تا هشتم فروردین ماه این استان تاکنون به ۶۰۵ نفر رسیده که از این تعداد  ۴۳ نفر جان باخته اند.

خاطرات شما از سفر به مسیر دسترسی به پارک های شهری خرم آباد بسته شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.