تبلیغات اسلامی آستارا اعیاد شعبانیه را در فضای مجازی برگزار می‌کند

تبلیغات اسلامی آستارا اعیاد شعبانیه را در فضای مجازی برگزار می‌کند

420

تبلیغات اسلامی آستارا اعیاد شعبانیه را در فضای مجازی برگزار می‌کند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: جشن اعیاد شعبانیه با استفاده از سخنرانان و مداحان در چند مسجد تعطیل، برگزار می‌شود و فیلم‌های کوتاه آنها ...

تبلیغات اسلامی آستارا اعیاد شعبانیه را در فضای مجازی برگزار می‌کند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا گفت: جشن اعیاد شعبانیه با استفاده از سخنرانان و مداحان در چند مسجد تعطیل، برگزار می‌شود و فیلم‌های کوتاه آنها برای استفاده شهروندان در روزهای خانه‌نشینی، در شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده روز جمعه در حین تهیه فیلم جشن شعبانیه در یکی از مساجد آستارا اظهار کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا باید از تجمع در اماکن مذهبی و دیگر مکان ها پرهیز شود و از ظرفیت فضای مجازی و فعالان آنها برای برگزاری جشن های شعبانیه استفاده می شود.

وی بیان کرد: محتواهای دینی و مذهبی با سخنرانی روحانیان آستارا به مدت یک تا سه دقیقه تهیه و در فضای مجازی پخش می شود و این روند تا زمان ریشه کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

رضازاده گفت: تیمم، کفن و دفن اموات مشکوک به کرونا توسط ۱۰ روحانی و با همکاری نیروهای سپاه و شهرداری انجام می شود و روحانیان برای این کار به لباس ایزوله، عینک و مواد ضدعفونی نیاز دارند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۱۹۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

 بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۸۷ مسجد در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

خاطرات شما از سفر به تبلیغات اسلامی آستارا اعیاد شعبانیه را در فضای مجازی برگزار می‌کند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.