دستگیری سارق و توقیف دام قاچاق در آستارا

دستگیری سارق و توقیف دام قاچاق در آستارا

390

دستگیری سارق و توقیف دام قاچاق در آستارا

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی آستارا از دستگیری سارق تاسیسات و تجهیزات ساختمان‌های نیمه‌کاره و توقیف ۳۰ راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد....

دستگیری سارق و توقیف دام قاچاق در آستارا

آستارا - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی آستارا از دستگیری سارق تاسیسات و تجهیزات ساختمان‌های نیمه‌کاره و توقیف ۳۰ راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی روز جمعه گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در آستارا، روز گذشته مأموران پلیس آگاهی سارق ۳۰ ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی در مرکز پلیس آگاهی به سه فقره سرقت در آستارا اعتراف کرد و اغلب، خالی بودن ساختمان های نیمه کاره زمینه سرقت را فراهم می آورد.

فرمانده انتظامی آستارا از شهروندان خواست از خالی گذاشتن ساختمان نیمه کاره خودداری و به ورودی پارکینگ یا زیرزمین قفل ایمنی و بر بالای دیوارها حفاظ نصب و جرم یا اتفاق مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

نمازی ادامه داد: روز گذشته ۳۰ راس گاو بدون مجوز حمل در حین حمل با یک خودروی نیسان در محور آستارا-اردبیل توقیف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد و دام ها که سه میلیارد ریال ارزش داشتند به شبکه دامپزشکی تحول داده شدند.

وی اظهار کرد: نقل و انتقال بدون مجوز دام، برای جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام ممنوع است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا - اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال ایران است.

خاطرات شما از سفر به دستگیری سارق و توقیف دام قاچاق در آستارا نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.