سامانه توزیع اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا در گلستان طراحی شد

سامانه توزیع اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا در گلستان طراحی شد

426

سامانه توزیع اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا در گلستان طراحی شد

گرگان - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: برای اولین بار در کشور سامانه مدیریت و توزیع اقلام مرتبط با کرونا توسط یکی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک عل...

سامانه توزیع اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا در گلستان طراحی شد

گرگان - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: برای اولین بار در کشور سامانه مدیریت و توزیع اقلام مرتبط با کرونا توسط یکی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گلستان طراحی شد.

مهدی غفاری روز جمعه اظهار داشت: این سامانه برای استفاده در مراکز توزیع، مورد تایید ستاد مدیریت و برنامه‌ریزی کرونا قرار گرفته و مورد استفاده داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در بخشی از خدمات ارایه شده این سامانه، مراجعان به مراکز توزیع می‌توانند بر اساس کد ملی و کدپستی محل سکونت خود ثبت نام کرده و نسبت به سفارش اقلام بهداشتی مورد نیاز اقدام کنند.

رییس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه گزارش‌گیری آماری و داینامیک بودن این سامانه از دیگر ویژگی‌های آن است گفت: طراحی این سامانه به گونه‌ای است که نحوه توزیع اقلام در مراکز توزیع شهرستان‌ها توسط مدیران استانی تعیین و میزان اقلام توزیع شده قابل گزارش‌گیری است.

وی به تلاش دیگر شرکت های فناور گلستان برای کمک به حل مشکل کمبود اقلام بهداشتی اشاره کرد و افزود: برای حمایت از شرکت‌های زیرمجموعه با اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی، خط تولید مواد ضدعفونی و ماسک در استان راه‌اندازی شد که یکی از شرکت ها به ظرفیت تولید خود را در این ایام ۵ برابر کرد.

غفاری افزود: سه شرکت فناور تولید کننده اقلام بهداشتی روزانه ۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید و وارد بازر می‌کنند و  ۲ شرکت دیگر مشغول تولید ماسک هستند.

مطابق آخرین آمار ۱۶۷ نفر در استان گلستان به علت ابتلای کرونا فوت کردند.

با تشدید اقدامات دستگاههای اجرایی مرتبط گلستان و دخالت پلیس؛ خروج و ورود افراد به استان بجز موارد خاص ممنوع اعلام شد. 

خاطرات شما از سفر به سامانه توزیع اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا در گلستان طراحی شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.