۲۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی کرمان کنترل شدند

۲۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی کرمان کنترل شدند

447

۲۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی کرمان کنترل شدند

کرمان - ایرنا - مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی از کنترل حدود ۲۰۰ هزار نفر از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ابتدای هشتم فروردین سال جاری در ورودی‌های ا...

۲۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی کرمان کنترل شدند

کرمان - ایرنا - مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی از کنترل حدود ۲۰۰ هزار نفر از ۲۹ اسفند سال گذشته تا ابتدای هشتم فروردین سال جاری در ورودی‌های این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۳۰ نفر دارای علائم مشکوک به کرونا بوده که بعد از بررسی اولیه ۲۷ نفر به مراکز درمانی معرفی شدند.

عباس تقی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجازه ورود به افراد با علائم مشکوک به کرونا و همراهان آنها به استان کرمان داده نشده و با آنها طبق پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رفتار شده است.

وی با بیان اینکه از دقایق نخست هشتم فروردین با دستور استاندار کرمان طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس در این استان به شکل ویژه ای آغاز شده است اظهار داشت: حداقل در ۷۰ نقطه در شهرستان های استان کرمان در قالب این طرح تیم های کنترل خودروهای عبوری مستقر شده اند. به گفته وی عصر هفتم فروردین ویدئو کنفرانس محمدجواد فدائی با ۲۳ فرماندار استان و اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا کرمان برگزار و هماهنگی لازم برای اجرای طرح کنترلی در کرمان انجام‌ شد. وی خاطر نشان کرد: بر اساس نیاز و با توجه به شرایط شهرستان های استان کرمان امکان افزایش نقاط کنترل ورودی و خروجی وجود دارد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه در تشریح کنترل های انجام شده تصریح کرد: هفتم فروردین سال جاری نیز ۲۵ هزار و ۶۱۱ نفر شامل ۶۶۹ خودرو در مبادی ورودی استان کرمان کنترل شدکه از این تعداد ۳۰ نفر مشکوک بودند که طبق پروتکل وزارت بهداشت با آنها برخورد شد و پنج نفر از این تعداد به مراکز درمانی معرفی شدند که در مجموع هزار ۳۱۲ نفر و ۱۲۸ خودرو با پلاک استان های دیگر از سفر به استان منصرف و وارد مسیر برگشت شدند.

وی گفت: ششم فروردین نیز ۲۴ هزار و ۸۸۷ نفر در مبادی ورودی استان کرمان کنترل شدند که هزار و ۸۶ نفر در قالب ۲۲۴ خودرو با توجه به نبود شرایط پذیرش مهمان نوروزی در استان، از ادامه سفر منصرف شدند و ۵۴ نفر مشکوک بوده که سه نفر به مراکز درمانی معرفی شده اند.

تقی زاده با بیان اینکه فقط افرادی مشکوکی که نیاز باشد توسط تیم های مستقر در ورودی ها به مراکز درمانی معرفی می شوند اظهار داشت: پنجم فروردین نیز ۲۱ هزار و ۹۵۵ خودرو کنترل شد و ۲ هزار و ۵۲ نفر در قالب ۴۷۱ خودرو از ادامه سفر به استان منصرف که از این تعداد ۸۷ نفر مشکوک و هشت نفر به مراکز درمانی معرفی  شدند.

وی بیان کرد: چهارم فروردین نیز ۱۵ هزار و ۷۴۹ نفر در مبادی ورودی استان کرمان کنترل و هزار و ۸۹۷ نفر برگشت داده شدند که ۴۷ نفر از این تعداد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودند.

وی با بیان اینکه سوم فروردین ۱۹ هزار و ۵۷۲ نفر بررسی شدند که ۵۵ نفر مشکوک بودند تصریح کرد: دوم فروردین نیز ۲۷ هزار و ۱۲۵ نفر کنترل، ۳۹۶ نفر برگشت داده شدند که ۴۱ نفر مشکوک بوده اند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه افزود: اول فروردین نیز ۲۶ هزار و ۵۰۶  نفر در مبادی ورودی استان کرمان کنترل شدند که ۳۴ نفر از این تعداد مشکوک بودند و ۵۲۸ خودرو در این روز برگشت داده شد.

وی گفت: ۲۹ اسفند سال گذشته نیز ۲۰ هزار و ۷۲ نفر در مبادی ورودی استان کرمان بررسی شدند که ۱۱۲ نفر مشکوک و ۴ نفر به مراکز درمانی معرفی و ۵۰۰خودرو با توجه به نبود امکان پذیرش مهمان نوروزی اقدام به برگشت و ۲ اتوبوس نیز طبق مصوبات ستاد  برگشت داده شد. وی گفت: آمار اعلام شده بر اساس اطلاعات دفتر بازرسی استانداری کرمان و شامل نقاط ورودی استان است که اطلاعات آنها ارسال و دریافت شده است و شامل کنترلهای داخل شهرها و ورودی آنها نمی شود.

خاطرات شما از سفر به ۲۰۰ هزار نفر در مبادی ورودی کرمان کنترل شدند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.