۱۳۷ اثر به طرح یک دقیقه یک کتاب در کرمان ارسال شد

۱۳۷ اثر به طرح یک دقیقه یک کتاب در کرمان ارسال شد

469

۱۳۷ اثر به طرح یک دقیقه یک کتاب در کرمان ارسال شد

کرمان - ایرنا - مدیر خانه ادبیات کرمان گفت: تاکنون ۱۳۷ اثر به طرح یک دقیقه، یک کتاب در این استان ارسال شده که ۱۱۸ اثر تایید و منتشر شده است....

۱۳۷ اثر به طرح یک دقیقه یک کتاب در کرمان ارسال شد

کرمان - ایرنا - مدیر خانه ادبیات کرمان گفت: تاکنون ۱۳۷ اثر به طرح یک دقیقه، یک کتاب در این استان ارسال شده که ۱۱۸ اثر تایید و منتشر شده است.

حسین شهابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقبال مردم از طرح فرهنگی نوروزی  یک دقیقه یک کتاب استقبال کردند افزود: این طرح با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و با رویکرد تشویق خانواده ها به ماندن مردم در خانه ها بدلیل شیوع بیماری کرونا در حال اجرا ایت.

وی بیان کرد: این طرح از ۲۷ اسفندماه ۹۸ آغاز شده و تا ۲۷ فروردین ۹۹ ادامه دارد. مدیر خانه ادبیات دیار کریمان تصریح داد: هر یک از شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند در قالب یک دقیقه ارسال فیلم موبایلی نسبت به معرفی یک کتاب مفید همراه با عکس از چیدمان کتابخانه های شخصی اقدام کنند.

وی ادامه داد: به برگزیدگان آثار ارسال شده با نظر مخاطبان و هیات داوران،  از یک تا سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می شود. شهابی اظهار داشت: تاکنون به دبیرخانه برگزاری این طرح فرهنگی و هنری بیش از یکصد فیلم معرفی کتاب و عکس کتاب خانه های شخصی بخصوص از اعضای کتابخانه های عمومی استان کرمان دریافت شده است.

خاطرات شما از سفر به ۱۳۷ اثر به طرح یک دقیقه یک کتاب در کرمان ارسال شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.