نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) قم آماده پذیرش موارد مشکوک به کرونا است

نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) قم آماده پذیرش موارد مشکوک به کرونا است

470

نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) قم آماده پذیرش موارد مشکوک به کرونا است

قم - ایرنا - استاندار قم با تاکید بر جدیت همه مسئولان استان در مقابله با شیوع کرونا و کاهش زنجیره انتقال این بیماری گفت: نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی(عج) برای قرن...

نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) قم آماده پذیرش موارد مشکوک به کرونا است

قم - ایرنا - استاندار قم با تاکید بر جدیت همه مسئولان استان در مقابله با شیوع کرونا و کاهش زنجیره انتقال این بیماری گفت: نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی(عج) برای قرنطینه موارد مشکوک در ورودی‌های استان، آماده است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در بازدید از محل نقاهتگاه بیماران ترخیصی از بیمارستان‌ها در مجتمع یاوران مهدی (عج) اظهار کرد: فعالیت جهادی این نقاهتگاه نقش زیادی در تکمیل فرآیند بهبود بیماران پس از ترخیص از بیمارستان دارد.

استاندار قم به حضور کادر درمانی مجرب از دانشگاه علوم پزشکی و نیروهای داوطلب در این نقاهتگاه اشاره و اضافه کرد: همکاری نیروهای  دانشگاه علوم پزشکی و سپاه در این مسیر نقشی بسزا داشته است و مجموعه فعلی آمادگی لازم برای ارائه خدمات درمانی و نگهداری بیماران را دارد و امیدواریم  طی روزهای آینده نیز شرایط کنترل شیوع بیماری کرونا در قم حفظ شود.

سرمست سطح مناسب ارائه خدمات و تجهیزات موجود در این نقاهتگاه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تمهیدات اندیشیده شده برای پذیرش بیماران مددجوی بهزیستی در این محل قابل‌تقدیر است و باید از ظرفیت ایجادشده به نحو احسن استفاده شود.

وی با تاکید بر اهمیت اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، ادامه داد: این طرح‌ها که مصوب ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا است با کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان و ارجاع موارد مشکوک به مراکز قرنطینه اجرا خواهد شد و مراکزی چون نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی (ع) می‌تواند نقش بسزایی در اجرایی این طرح ایفا کند .

وی با اشاره به نقش بسزای فعالیت‌های جهادی نیروهای مسلح در کنترل و درمان شیوع ویروس کرونا در استان از اقدام‌ها و فعالیت‌های جهادی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان در مبارزه با کرونا قدردانی نمود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۴ بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به ۲۳۷۸ نفر رسید، ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و درمجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت.

خاطرات شما از سفر به نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) قم آماده پذیرش موارد مشکوک به کرونا است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.