استاندار ایلام: مسوولان پاسخگوی مطالبه های مردمی باشند

استاندار ایلام: مسوولان پاسخگوی مطالبه های مردمی باشند

563

استاندار ایلام: مسوولان پاسخگوی مطالبه های مردمی باشند

ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: مسوولان باید از هر بهانه ای برای ارتباط با مردم استفاده کنند چرا که این مردم ثابت کرده اند در هر شرایطی یار و همراه نظام و انق...

استاندار ایلام: مسوولان پاسخگوی مطالبه های مردمی باشند

ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: مسوولان باید از هر بهانه ای برای ارتباط با مردم استفاده کنند چرا که این مردم ثابت کرده اند در هر شرایطی یار و همراه نظام و انقلاب و کشور بوده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در حاشیه دیدارهای مردمی اظهار داشت: باید اولویت اصلی مسوولان حضور در بین مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها باشد.

وی افزود: مسوولان علاوه بر پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی در مرکز باید هر هفته برای دیدار با مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان وقت بگذارند.

سلیمانی دشتکی مهم ترین جلسه و نشست مسوولان را دیدار با مردم و پیگیری رفع مشکلات آنها عنوان کرد و گفت: مردم مسوولان را تنها مرجع ابراز نیازهای خود می دانند و مسوولان نیز در برابر مردم پاسخگو باشند.

در این نشست جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند تا مردم مستقیم مطالبه های خود از دستگاه های مربوطه را بیان کنند.

گفتنی است در این دیدار حدود ۳۰ نفر از شهروندان ایلامی از اقصی نقاط استان خواسته ها و مطالبات خود را با استاندار ایلام و دیگر مسوولان استان در میان گذاشتند و در پایان نماینده عالی دولت

دستورات لازم جهت رفع مسائل و مشکلات مردم به دستگاه های مربوطه صادر کرد.

بر اساس این گزارش بیشترین درخواست مراجعه کنندگان بحث اشتغال، رفع بدهی های بانکی، مشکلات معیشتی و رفع مشکلات طرح های تولیدی بود.  

خاطرات شما از سفر به استاندار ایلام: مسوولان پاسخگوی مطالبه های مردمی باشند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.