شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت

شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت

460

شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت

زاهدان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی س...

شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت

زاهدان- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد هاشمی شهری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا به حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با ۱۱۷ نفر، ۳۹ نفر دانشگاه علوم پزشکی زابل و ۱۷ نفر در محدوده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص دارد. 

وی تعداد فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان را ۱۳ نفر عنوان کرد و افزود: هفت نفر از فوتی‌های این مدت به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،‌چهار نفر محدوه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و ۲ نفر به حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اختصاص دارد. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ضروری است با توجه به روند رو به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان مردم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی در خانه ماندن را بهترین راهکار برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: هم‌اینک که بیش‌از چهار هزار نفر کادر بهداشت و درمان این دانشگاه در امر پیشگیری و مقابله با این ویروس فعالیت دارند مردم با رعایت اصول بهداشتی و در خانه‌ ماندن این دانشگاه را در مهار ویروس یاری کنند.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده است . شهرستان‌های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

خاطرات شما از سفر به شمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۱۷۳ نفر افزایش یافت نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.