۶ واحد گردشگری در استان سمنان پلمب شد

۶ واحد گردشگری در استان سمنان پلمب شد

487

۶ واحد گردشگری در استان سمنان پلمب شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: ۶ تاسیسات گردشگری شامل اقامتگاه بومگردی و رستوران بین راهی در استان به دلیل فعالیت غیرم...

۶ واحد گردشگری در استان سمنان پلمب شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: ۶ تاسیسات گردشگری شامل اقامتگاه بومگردی و رستوران بین راهی در استان به دلیل فعالیت غیرمجاز و غیربهداشتی، با وجود ابلاغیه وتاکید بر تعطیلی این واحدها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پلمب شد.

مهدی جمال روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شهرستان‌هایی مانند گرمسار، سرخه و دامغان پلمب شده است.

وی ادامه داد: کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از بیست و پنجم اسفند٩٨ نظارت بر تاسیسات گردشگری را به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزایش دادند و با متخلفان به طور قاطع برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از بیست و پنجم اسفند٩٨ تا ششم فروردین امسال ۴۱۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری به عمل آمد که این تعداد بازدید منجر به پلمب ۶ مورد از تاسیسات گردگشری در استان سمنان شد.

جمال تصریح کرد: تمام اقامتگاه‌های بوم‌گردی و رستوران‌های بین‌راهی استان به منظور شکست ویروس کرونا تعطیل اعلام شده است و فقط چهار مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، بنابر اضطرار با رعایت نکات بهداشتی، براساس دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مسافران جاده‌ای خدمات ارایه می‌دهند. وی یادآور شد: براساس دستور استاندار سمنان تمامی اقامتگاه‌ها و مهمانسرای دولتی تعطیل شده است. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان جمال بیان کرد: هتل‌ها بنا بر اضطرار تعطیل نیست و خدمات رستوران به صورت بسته بهداشتی ارایه می‌شود.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

خاطرات شما از سفر به ۶ واحد گردشگری در استان سمنان پلمب شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.