بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد

بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد

420

بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: یکهزار و ۳۵۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌ خام دامی غیربهداشتی دربازرسی کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه استان از بیست و...

بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: یکهزار و ۳۵۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌ خام دامی غیربهداشتی دربازرسی کارشناسان دامپزشکی از مراکز عرضه استان از بیست و پنجم اسفند ٩٨ تا ششم فروردین کشف و نابود شد.

حمیدرضا حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: ۱۸ تیم ثابت و سیار ۲ نفره  از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان سمنان در ۲ نوبت صبح و عصر از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی مانند قصابی‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های استان با اولویت  رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق عوامل ثانویه  بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: افزایش بازرسی و نظارت از مراکز عرضه‌فرآورده‌های دامی در استان سمنان از بیست و پنجم اسفند ٩٨ شروع شد تا پانزدهم فروردین ادامه دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان اضافه کرد: ۸۰۰ بازرسی از مراکز عرضه‌فرآورده‌های دامی استان سمنان از بیست و پنجم اسفند٩٨ تا ششم فروردین انجام شد و فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی مانند گوشت قرمز، گوشت سفید و احشام  خوراکی مانند جیگر و سنگدان کشف و نابود شد. 

وی تصریح کرد: هفت پرونده تخلف طی بازرسی‌ها از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی در استان سمنان از بیست و پنجم اسفند تا ششم فروردین در مراجع  قضایی برای رسیدگی تشکیل شده است.

وی یادآور شد: بیشترین تخلف و کشف فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در استان سمنان از بیست و پنجم اسفند تا ششم فروردین مربوط به رستوران‌های بین‌راهی، قصابی‌ها و خودروهای یخچال‌دار بود. 

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: تامین امنیت غذایی شهروندان در اولویت کاری این اداره‌کل است و نظارت‌ها برای تامین امنیت غذایی مردم با جدیت دنبال می‌شود.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف و موارد مشکوک را با تماس با شماره ۱۵۱۲ به کارشناسان دامپزشکی به منظور بررسی موضوع اعلام کنند.

خاطرات شما از سفر به بیش از یکهزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در سمنان نابود شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.