استاندار زنجان: جهش تولید امتداد رونق تولید است

استاندار زنجان: جهش تولید امتداد رونق تولید است

413

استاندار زنجان: جهش تولید امتداد رونق تولید است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: جهش تولید امتداد رونق تولید است و در این خصوص سال گذشته اقدامات بسیار خوب و عملیاتی در استان صورت گرفت که موید آن احیای ۲۷ و...

استاندار زنجان: جهش تولید امتداد رونق تولید است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: جهش تولید امتداد رونق تولید است و در این خصوص سال گذشته اقدامات بسیار خوب و عملیاتی در استان صورت گرفت که موید آن احیای ۲۷ واحد تولیدی و ایجاد اشتغال برای ۵۱۸ نفر بود.

فتح الله حقیقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری ۸۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جوار واحدهای تولیدی استان افزود: به گواه بیشتر کارشناسان فعال حوزه اقتصادی پارسال شکوفایی اقتصادی استان زنجان در همه زمینه ها بویژه در زمینه صنعتی بود که ۶ واحد بزرگ صنعتی نیز افتتاح شد.  وی یادآورشد: نزدیک به یک هزار مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید داشتیم که ۸۵ درصد آن اجرایی شده است و در این باره از همکاری بانکهای استان هم تشکر می کنیم چرا که با وجود مشکلات مالی در پرداخت تسهیلات برای رونق تولید بسیار خوب عمل کردند. استاندار زنجان نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید را اقدامی کاملا مطالعه شده و با بررسی همه جوانب در بخش تولید دانست و گفت: رضایت رهبر عزیمان از رونق تولید در سال گذشته موید این ادعاست که با توجه تحریمهای ظالمانه و کینه توزی های استکبار جهانی که قصد فلج کردن اقتصاد را داشت، کارهای قابل قبولی در کشور صورت گرفته اما نباید به همین جا ختم شود و باید برای افزایش تولید و بهره وری اقدامات اساسی انجام دهیم.  حقیقی لازمه محقق شدن عنوان سال را همراهی مردم با تولید کنندگان داخلی دانست و فرهنگسازی برای استفاده از کالای ایرانی آن هم کالای با کیفیت که قابلیت رقابت با رقیب خارجی را داشته باشد عنوان کرد و افزود: برای جهش تولید باید زمینه بهبود شرایط کسب و کار و تولید را بیش از گذشته فراهم کنیم و با مدیریت صحیح از برخی ظرفیتهای خوب استان همچون شرکتهای دانش بنیان در این راستا استفاده کنیم.  استاندار زنجان گفت: ما هم در استان زنجان ظرف یک ماه آینده همه نظرات و پیشنهادات مدیران، صاحبنظران و اساتید دانشگاهی را در دبیرخانه عنوان سال جمع آوری کرده و با ترسیم نقشه راه استان برای سال ۱۳۹۹ گام های اساسی را برای محقق شدن منویات رهبر معظم انقلاب برخواهیم داشت.

خاطرات شما از سفر به استاندار زنجان: جهش تولید امتداد رونق تولید است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.