اجاره بهای واحدهای فناور بوشهر مشمول تخفیف ۵۰ درصدی شد

اجاره بهای واحدهای فناور بوشهر مشمول تخفیف ۵۰ درصدی شد

487

اجاره بهای واحدهای فناور بوشهر مشمول تخفیف ۵۰ درصدی شد

بوشهر-ایرنا- معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت:اجاره بهای ماههای فرودین و اردیبهشت ماه واحدهای فناور بوشهر به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده در ...

اجاره بهای واحدهای فناور بوشهر مشمول تخفیف ۵۰ درصدی شد

بوشهر-ایرنا- معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت:اجاره بهای ماههای فرودین و اردیبهشت ماه واحدهای فناور بوشهر به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده در اثر شیوع ویروس کرونا مشمول تخفیف ۵۰ درصدی شد.

عبدالحسین بهرامی روز جمعه در این رابطه افزود: باتوجه به شرایط سخت به وجود آمده در پی شیوع گسترده بیماری کرونا در جامعه و ایجاد محدودیت و دشواری‌های خاص در کسب و کارها با پیشنهاد حوزه معاونت فناوری و موافقت ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر و تایید شورای فناوری پارک مقرر شد دریافت مطالبات و بازپرداخت حمایت‌های فناوری تا اردیبهشت ۹۹ به تعویق افتاده و اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در مجموعه پارک در فروردین و اردیبهشت ماه با ۵۰ درصد تخفیف لحاظ شود.

وی یادآورشد: تخفیف ۵۰ درصدی اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در مجموعه پارک و مراکز رشد علم و فناوری زیرمجموعه منوط به این است که واحدهای فناور قرارداد استقرارشان را تا پایان اردیبهشت ماه منعقد کنند.

 بهرامی بیان کرد: درک شرایط کاری موسسات و واحدهای فناور و همراهی و همدلی با واحدها حداقل پشتیبانی است که می توان در این شرایط خاص از واحدهای فناور استان به عمل آورد.

 وی ادامه داد: همچنین مقرر شده دریافت مطالبات و بازپرداخت حمایت‌های فناوری که باید تا نیمه اسفند ۹۸ تعیین تکلیف و حقوقی می شد، تا اردیبهشت ۹۹ به تعویق بیفتد. 

دبیر شورای فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس تصریح کرد: با حمایت این پارک فناوری جهت مقابله با ویروس کرونا، شرکت بوم آژند هیرون با تولید شیلد محافظ صورت و شرکت دانش بنیان نانو مواد کربنی ویرا (مستقر در مرکز رشد علم و فناوری خلیج فارس) از اواخر اسفندماه سال گذشته خط تولید محلول و ژل ضدعفونی خود را در مجتمع کارگاهی تجاری سازی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آغاز کردند. بهرامی گفت: با فعالیت این ۲ واحد بخشی از نیاز مردم از طریق عرضه در داروخانه های استان زیر نظر معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر انجام می‌گیرد.

خاطرات شما از سفر به اجاره بهای واحدهای فناور بوشهر مشمول تخفیف ۵۰ درصدی شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.