پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی اجرای طرح فاصله اجتماعی

پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی اجرای طرح فاصله اجتماعی

425

پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی اجرای طرح فاصله اجتماعی

ایلام - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پی اجرای طرح فاصله ...

پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی اجرای طرح فاصله اجتماعی

ایلام - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در پی اجرای طرح فاصله اجتماعی و ممنوعیت تردد جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، پیام مشترکی خطاب به مردم استان صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

محضر مبارک مردم سرافراز و مسئولیت پذیر استان ایلام سلام علیکم

بدون تردید، شرایط خاص امروز کشور برای عبور از بحران فعلی، جز با همت و همکاری دسته جمعی مردم میسر نمی باشد.

در همین راستا مردم فهیم و همیشه در صحنه استان ایلام که همواره با مشارکت گسترده خود زمینه ساز اتفاقات خوشایندی بوده اند در این برهه از زمان نیز از ابتدای شروع بحران بیماری کرونا در کشور سعی کرده اند با همراهی و همدلی تمهیدات ارائه شده در خصوص رعایت مسائلی که به کنترل شیوع ویروس کرونا می انجامد، پایبند باشند.

به یقین همراهی گسترده آحاد مختلف مردم استان در برگزاری کمپین های خودجوش مردمی با در خانه ماندن و نه گفتن به چهارشنبه سوری، نرفتن به مراسمات پنجشنبه و جمعه آخر سال، تعطیلی بازار و عدم برپایی چادر در طبیعت و نرفتن به سفر نشان از درک درست مردم فهیم استان از شرایط موجود داشته و در ادامه راه نیازمند همکاری جدی تر در اجرای دستورالعمل های صادر شده و محدود کننده رفت و آمدها در استان هستیم.

در این راستا ضمن تشکر از فعالان اقتصادی، اصناف و بازاریان، فعالان اجتماعی، گروه های مردم نهاد، نیروی های نظامی و انتظامی و بسیج و سپاه، هلال احمر، صدا و سیما و اصحاب رسانه و فضای مجازی و همه عوامل و دست اندرکاران امر که علی رغم تمامی مسائل و مشکلات موجود همکاری ویژه ای در این خصوص با مسئولین مبذول داشته اند، قدردانی ویژه ای از خدمات کادر درمانی و بهداشتی استان تقدیم می نمائیم که با تلاش شبانه روزی خود در راستای حفاظت از سلامت مردم یک لحظه از تلاش و مجاهدت دست بر نداشته اند.

لذا با عنایت به تمامی موارد فوق الذکر و در اجرای دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا که در راستای حفظ سلامت مردم تصمیمات جدیدی اتخاذ نموده لازم است با درک متقابل شرایط و با همراهی و هم افزایی هم استانی های عزیز و با باور بر اینکه تنها راه عبور از این وضعیت منوط به همکاری همه جانبه مردم و مسئولان در قطع زنجیره انتقال بیماری می باشد، همه با هم در این رهگذر تاریخی یار و همراه هم خواهیم بود.

شایان ذکر است در این خصوص دستورات مقتضی به دستگاه های اجرایی و ارگان های ذی ربط ابلاغ گردیده و این طرح تا زمان اعلام تصمیم مجدد ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرایی خواهد شد و مراتب جدید نیز به طریق مقتضی صرفا از طریق مراجع رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطرات شما از سفر به پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی اجرای طرح فاصله اجتماعی نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.