تعداد فوتی های کرونا در ایلام به ۲۱ نفر رسید

تعداد فوتی های کرونا در ایلام به ۲۱ نفر رسید

414

تعداد فوتی های کرونا در ایلام به ۲۱ نفر رسید

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شمار افرادی که در ایلام بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند با احتساب ۲ مورد جدید ا...

تعداد فوتی های کرونا در ایلام به ۲۱ نفر رسید

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شمار افرادی که در ایلام بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند با احتساب ۲ مورد جدید از ۱۹ نفر به ۲۱ مورد رسید.

دکتر محمد کریمیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شمار مبتلایان به کرونا نیز طی این مدت با احتساب ۹ مورد جدید از ۲۳۷ نفر به ۲۴۶ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تعداد پزشکان و کادر درمانی مبتلا به کرونا نیز افزایش یافته است، افزود: ۶ پزشک و ۹ نفر از کادر درمانی استان به کرونا مبتلا شده اند.

دکتر کریمیان یادآور شد: ۱۵۰ نفر از افراد مبتلا به کرونا پس از طی دوره درمان از بیمارستان مرخص و دوران نقاهت خود را می گذرانند.

وی با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی از مردم خواست که درخانه بمانند و با تردد غیرضروری بیش از این آمار افراد مبتلا به کرونا را افزایش ندهند.

بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۴ بیمار دیگر تعداد کل موارد فوت به ۲۳۷۸ نفر رسید، ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند. کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت. وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۳۷۸ نفر در کشور محروم شده‌ایم. وی افزود: ۲۸۹۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

خاطرات شما از سفر به تعداد فوتی های کرونا در ایلام به ۲۱ نفر رسید نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.